Amerikiečių grupę „The Atomics“ įkūrė žymusis modelis Lucky Blue Smith'as su seserimis Pyper America, Starlie ir Daisy Clementine. Kampanijos vaizdo klipe ketveriukė atlieka grupės „The Grass Roots“ dainą „Let’s Live For Today“ ir demonstruoja, kaip „Coachella“ įvaizdis sklinda už Kalifornijos dykumoje vykstančio Koačelos muzikos ir menų festivalio ribų.
„Šioje kolekcijoje galima rasti viską, ko reikia festivalio dvasios įkvėptam įvaizdžiui sukurti, ir visai nesvarbu, kurioje pasaulio vietoje gyvenate“, – pasakoja „The Atomics“.
Svarbiausi šių metų kolekcijos „H&M Loves Coachella“ gaminiai merginoms yra perregima juodų nėrinių suknelė su plonytėmis petnešėlėmis, dirbtinės verstos odos „choker“ stiliaus kaklo papuošalas su kniedėmis ir rožiniai širdelės formos akiniai nuo saulės.
Nėriniais dekoruotos apatinuko stiliaus suknelės, dėvimos su marškinėliais trumpomis rankovėmis, suteiks žaismingumo. Gėlėmis siuvinėtas džinsinis švarkelis, derinamas su blizgaus audinio glaustinuke, švelniai rausvu plisuotu tinklinio audinio sijonu ir masyviais auksiniais žvaigždės formos auskarais, atrodys pritrenkiamai.
Tobulam festivalio įvaizdžiui sukurti puikiai tiks džemperis su kapišonu, metalizuoto audinio neperšlampama striukė ir juodas glaustinis su raištelių detalėmis nugaroje.
Vaikinams šiemet siūlomi batikos technika marginti marškinėliai trumpomis rankovėmis ir prie jų derantys šortai. Balti marškinėliai be rankovių dekoruojami gotikinio stiliaus „Coachella“ piešiniais, o džinsinius šortus puošia baikeriško stiliaus detalės ties keliais.
„Ikat“ raštais marginti marškiniai trumpomis rankovėmis, derinami su blukintais džinsais, taip pat puikiai atspindi festivalio dvasią.
„H&M Loves Coachella“ kolekcijos gaminius nuo kovo 30 d. bus galima įsigyti visose „H&M“ parduotuvėse Lietuvoje ir internetu.
TAIP PAT SKAITYKITE: Naujosios „H&M“ kolekcijos veidu tapo supermodelis ir filantropė Natalia Vodianova