Pranešime rašoma, kad 10 proc. nuo kolekcijos pardavimų sumos bus paaukota Jungtinių Tautų Organizacijos vykdomai „Laisvi ir lygūs“ (angl. Free and Equal) kampanijai.
„Norėjome sukurti gyvą ir spalvingą kolekciją, kuri skleistų aiškią žinutę – lygybės svarbą. Visas specialios kolekcijos detales lengva derinti, tad kiekvienas gali rasti savo mėgstamiausią kolekcijos atributą, suteikiantį pasitikėjimo savimi“, – pasakoja „H&M“ „Divided“ linijos dizaino vadovė Emily Björkeheim.
Modernią retro nuotaiką kuriančioje ribotoje kolekcijoje galima rasti marškinėlių, su lygybę, įvairovę ir pasididžiavimą žyminčiais grafiniais užrašais bei ikoniškąja vaivorykšte, spalvingų žvynelių kombinacijų bei vaivorykštės sparnais puoštų drabužių. Universalus stilius ir ekspresyvios spalvos vaizduojamos ir pozityvią energiją skleidžiančioje globalioje reklamos kampanijoje, kuri išreiškia lygių teisių siekiančios LGBTQI bendruomenės palaikymą.