Žiūrovės pačios tapo modeliais. Regis, būtu galima sakyti – nuobodu, nekūrybiška, be fantazijos: į „Dior“ – su „Dior“. Kaip galima suklysti rengiantis dizainerių drabužiais?!
Tačiau tai įmanoma, jei: pirma, neturi skonio; antra, įvaizdį kuri, pasirinkdamas tik vieno prekės ženklo ansamblį bei akcentus; trečia, jei nemoki maišyti naujų ir senų daiktų, brangių ir ne tokių brangių drabužių ir taip sukurti savo išskirtinį stilių.
O viešnioms išskirtinumo netrūko. Juk penkiems žmonėms padavus po stiklinę miltų, pusę stiklinės cukraus ir šešis kiaušinius, neabejotinai kiekvienas pagamins po skirtingą patiekalą. Taip ir su mada – kiekvienas rinkdamasis drabužius, aksesuarus savaip interpretuos bei sau pritaikys, o drauge ir nustebins dizainerį, kuris tikrai pastebės, kaip realiame gyvenime, o ne ant podiumo atrodo tai, ką jis sukūrė. Net jeigu tai – vienodos stilistikos rankinės.