Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Į kolekcijos pristatymą – su „Dior“ rankine: tai ne fantazijos trūkumas, o pagarba kūrėjams

Į „Christian Dior“ kolekcijos, skirtos kitų metų pavasariui ir vasarai, pristatymą susirinkusios viešnios it susitarusios demonstravo tai, ko atėjo pagerbti, – puošėsi minėtų mados namų drabužiais bei aksesuarais.
Viešnios su „Dior“ mados namų aksesuarais
Viešnios su „Dior“ mados namų aksesuarais / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Žiūrovės pačios tapo modeliais. Regis, būtu galima sakyti – nuobodu, nekūrybiška, be fantazijos: į „Dior“ – su „Dior“. Kaip galima suklysti rengiantis dizainerių drabužiais?!

Tačiau tai įmanoma, jei: pirma, neturi skonio; antra, įvaizdį kuri, pasirinkdamas tik vieno prekės ženklo ansamblį bei akcentus; trečia, jei nemoki maišyti naujų ir senų daiktų, brangių ir ne tokių brangių drabužių ir taip sukurti savo išskirtinį stilių.

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./Olivia Palermo
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./Olivia Palermo
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Dree Hemingway
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Dree Hemingway
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./Leonie Hanne
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./Leonie Hanne
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./Susie Lau
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./Susie Lau

O viešnioms išskirtinumo netrūko. Juk penkiems žmonėms padavus po stiklinę miltų, pusę stiklinės cukraus ir šešis kiaušinius, neabejotinai kiekvienas pagamins po skirtingą patiekalą. Taip ir su mada – kiekvienas rinkdamasis drabužius, aksesuarus savaip interpretuos bei sau pritaikys, o drauge ir nustebins dizainerį, kuris tikrai pastebės, kaip realiame gyvenime, o ne ant podiumo atrodo tai, ką jis sukūrė. Net jeigu tai – vienodos stilistikos rankinės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos