Į Vilnių atvežta A.Vasiljevo sukaupta „Chanel“ suknelių ir aksesuarų kolekcija

Antradienio vakarą Vilniuje esančiame Prancūzų institute Aleksandras Vasiljevas pristatė savo asmeninę kolekciją – į sostinę atvežtą parodą „Kelionės ir kūryba: „Chanel“ mados namų suknelės ir aksesuarai“.
Aleksandras Vasiljevas
Aleksandras Vasiljevas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Parodoje eksponuojami žymiosios prancūzų dizainerės Coco Chanel ir mados namų „Chanel“ kūrybos vaisiai. Tai – suknelės, kostiumėliai, bateliai, aksesuarai – nuo perlų vėrinių iki akinių nuo saulės, ir kvepalų buteliukai.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Parodos „Kelionės ir kūryba: „Chanel“ mados namų suknelės ir aksesuarai“ atidarymas
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Parodos „Kelionės ir kūryba: „Chanel“ mados namų suknelės ir aksesuarai“ atidarymas

Kaip per parodos atidarymą juokavo kolekcijos savininkas A.Vasiljevas, jam tetrūksta „Chanel“ rankinių, tačiau jos jo kišenei per brangios.

Mane labiausiai žavi Coco stiliaus pojūtis, kaip atkakliai ji siekė savo idėjų, noras visą laiką būti nugalėtoja, jos didžiulis priešinimasis visoms supančioms aplinkybėms.

Šią į sostinę atvežtą kolekciją būtų galima pavadinti gana kuklia, tačiau A.Vasiljevas teigė, kad sukaupęs turi dvigubai tiek, tačiau atvežti visko nepavyko, nes ir instituto parodų salė – gana maža.

C.Chanel vardą žino visi, jos kūryba tapo perversmu mados pasaulyje. Ji išlaisvino moteris panaikinusi korsetus, pradėjo kurti ir dėvėti skrybėles, nes labai mėgo žirgų lentynes, o į jas galėdavai ateiti tik su skrybėle.

Jos kostiumėliai net vyresnio amžiaus moterims leisdavo atrodyti puikiai, net jas pajaunindavo – ir viskas dėl tiesių linijų. Nepaisant spalvų, kurias galima aptikti C.Chanel kūryboje, labiausiai ji mėgo baltą, juodą ir rusvos atspalvius. O savo ypač mėgtus tikrus perlus ji dėvėdavo kartu su kitais papuošalais.

Parodos atidarymo renginyje A.Vasiljevas pasidalijo daugeliu detalių iš dizainerės gyvenimo, tarp jų paminėjo ir tai, kad 1883-iaisiais gimusi C.Chanel visada norėjo gimti 1900-aisiais. Ne todėl, kad būtų jaunesnė, o todėl, kad XX a. pirmos pusės mada jai patiko labiau nei XIX a. pabaigos.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Parodos „Kelionės ir kūryba: „Chanel“ mados namų suknelės ir aksesuarai“ atidarymas
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Parodos „Kelionės ir kūryba: „Chanel“ mados namų suknelės ir aksesuarai“ atidarymas

„Mane labiausiai žavi Coco stiliaus pojūtis, kaip atkakliai ji siekė savo idėjų, noras visą laiką būti nugalėtoja, jos didžiulis priešinimasis visoms supančioms aplinkybėms“, – paklaustas, kuo labiausiai patraukė ši ryški asmenybė, sakė A.Vasiljevas.

Į Vilnių atvežtoje parodoje – net 1930-uosius siekianti dizainerės kūryba – siuvinėto šilkinio audinio žaketas ir juoda suknelė. Iš arti galima apžiūrėti ir 1962 m. pasiūtą kokteilinę šilko brokato su auksiniu siūlu suknelę, 1965 m. sukurtą baltą vilnonį bukle kostiumėlį, kokį dizainerė visada dėvėdavo darbe.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Parodos „Kelionės ir kūryba: „Chanel“ mados namų suknelės ir aksesuarai“ atidarymas
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Parodos „Kelionės ir kūryba: „Chanel“ mados namų suknelės ir aksesuarai“ atidarymas

Čia išvysite ir Karlo Lagerfeldo, kuris mados namams „Chanel“ vadovauja jau nuo 1983-iųjų, kūrinius, pavyzdžiui, 1985 m. pasiūtą baltą vilnonį bukle kostiumėlį su uždėtinėmis kišenėmis ir metalinėmis sagomis.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Parodos „Kelionės ir kūryba: „Chanel“ mados namų suknelės ir aksesuarai“ atidarymas
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Parodos „Kelionės ir kūryba: „Chanel“ mados namų suknelės ir aksesuarai“ atidarymas

Paroda Prancūzų institute veiks iki 2018 m. sausio 3 d. Įėjimas nemokamas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis