Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Iš Milano mados savaitės sugrįžusi šukuosenų meistrė Anželika Wojc pasidalino pavasario naujienomis

Kelis kartus per metus daugybės stileivų žvilgsnis nukrypsta į pasaulio mados sostines, kur garsiausi drabužių dizaineriai pristato savo naujausias kolekcijas. Ne išimtis – ką tik prabėgusi Milano mados savaitė, kurioje netrūko nei įspūdingų pristatymų, nei su karščiausiomis naujienomis trokštančių susipažinti įžymybių. Galimybę Milano mados savaitės „virtuvę“ pamatyti iš arti turėjo ir šukuosenų meistrė Anželika Wojc, kuri čia sėmėsi patirties iš žymiausių savo srities ekspertų, o keliomis šukuosenų idėjomis pasidalino pranešime žiniasklaidai.
Šukuosenų meistrė Anželika Wojc Milano mados savaitėje
Šukuosenų meistrė Anželika Wojc Milano mados savaitėje / Asmeninio arch. nuotr.

Garsiausi mados namai ir įžymybės

„Dalyvauti Milano mados savaitėje – viena didžiausių mano svajonių, kurią pavyko išpildyti. Turėjau galimybę atsidurti pasaulinėje mados arenoje, dirbti su žinomiausiais veidais ir profesionaliausia komanda. Tai – neįkainojama patirtis“, – sako iš Milano mados savaitės, kurioje darbavosi kartu su „Wella Professionals Italia“ komanda, neseniai grįžusi A. Wojc.

Čia A. Wojc asistavo dviejų Italijos mados namų – „Ferragamo“ ir „Missoni“ – kolekcijų pristatymo užkulisiuose. Šukuosenų meistrė dirbo su žinomiausiais plaukų stilistais, kurie šukuoja tokias įžymybes kaip Rihanna ir Beyonce, dirba rengiant žurnalo „Vogue“ fotosesijas ir turi didelį pripažinimą mados industrijoje.

„Bandomosios šukuosenos šiems pasirodymams buvo derinamos dar pristatymų išvakarėse, o prie vienos manekenės dirbo net iki 4 meistrų. „Ferragamo“ mados namams buvo sukurtos palaidų žvilgančių plaukų arba labai žemai surištų kuodų šukuosenos, o „Missoni“ manekenių plaukai buvo surišti į uodegą su ryškiu skyrimu ir užsukta sruoga priekyje, šukuosenos pasižymėjo glotnia, blizgia tekstūra“, – pasakoja A. Wojc.

Pasak šukuosenų meistrės, į vykusią Milano mados savaitę buvo nukreiptas daugybės žmonių iš viso pasaulio žvilgsnis, tad renginys pasižymėjo labai griežtomis saugumo taisyklėmis. Čia netrūko ir iššūkių – A. Wojc prisimena, kai iš kito kolekcijos pristatymų atskubėjusioms manekenėms perdaryti šukuosenas teko vos per 10 minučių.

Mados savaitės įkvėpimai – ir kasdienybėje

A. Wojc pasakoja, kad Milano mados savaitės atspindžius tikrai išvysime tiek žurnalų viršeliuose, tiek gatvėse.

„Apie čia išvystus kūrinius ir tendencijas rašo didžiausi mados žurnalai, aptarinėja žinomi mados kritikai... Pamatytus įvaizdžius neabejotinai bandys atkartoti ir mados mylėtojai visame pasaulyje“, – sako A. Wojc ir skuba dalintis pagrindiniais Milano savaitės šukuosenų akcentais.

Pasak jos, iš mados neišeinanti šlapio efekto ar blizgių plaukų tekstūra bus aktuali ir prasidedančio šiltojo sezono metu.

„Tokią tekstūrą galima varijuoti su skyrimu ant šono arba atgal sušukuotais plaukais. Tai gali būti puikus įvaizdis vakarėliui! Artėjant vestuvių sezonui, nuotakoms rekomenduočiau atkreipti dėmesį į gilų šoninį plaukų skyrimą ir žemai, tvarkingai į uodegą surištus plaukus“, – patarimais iš Milano mados savaitės dalijasi šukuosenų meistrė A. Wojc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau