„Issey Miyake“ naujausioje kolekcijoje kalba apie žmonių ryšį ir pozityvumą

Japonų mados namai „Issey Miyake“ Paryžiuje pristatė savo naujausią – 2020–2021 m. rudeniui ir žiemai skirtą – kolekciją. Subtilia modelių apranga dizaineris Satoshi Kondo siekė perduoti tam tikrą žinutę.

Šou prasidėjo baltų suknelių, palaidinių ir kelnių, įrėmintų juodų juostų, pristatymu. Paskui sekė pasteliniai lengvų audinių ansambliai.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Issey Miyake“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Issey Miyake“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis

Kolekcija skirta šaltajam sezonui, tad nenuostabu, kad ant podiumo išvydome ir išties šiltai atrodančių drabužių – ryškiaspalvių pūkinių striukių-paltų ir kelnių.

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Issey Miyake“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Issey Miyake“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis

Kolekcijos pristatymo pabaigoje dizaineris S.Kondo „sumezgė“ modelius į daugiaspalvę įvairių audinių grandinę, kurią jis pats pavadino žmogiškumo dalijimosi užuomina.

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Issey Miyake“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Issey Miyake“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis

„Susiedamas žmones mezginiais kalbu apie praeities, dabarties ir ateities grandinę. Taip pat norėjau parodyti, kokie pozityvūs yra vieni su kitais susiję ir vieni kitiems padedantys žmonės, nes visada esu labai dėkingas tiems, kurie ateina man padėti, patarti, visada vertinau ryšį su žmonėmis.

Stengdamasis tai išreikšti norėjau parodyti audinių ir siūlų įvairovę, todėl šioje kolekcijoje daug spalvų ir skirtingų audinių. Tai suteikia viltį dėl ateities“, – po pasirodymo dizaineris sakė naujienų agentūrai „Reuters“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis