Išskirtinėje pudros pakuotėje dizainerė užkodavo Baltijos jūrą

Viduje – šimtu procentu natūrali kosmetika su baltiškuoju gintaru, išorėje – Baltijos bangas atkartojantis motyvas, sukurtas daiktų dizainerės Barboros Adamonytės – Keidūnės. Išskirtinis dizainas – išskirtinai natūraliai pudrai, tokia buvo prekės ženklo Uoga Uoga vizija. Jį sukūrusi dizainerė čia užkodavo ne vieną lietuviams brangų simbolį.
Išskirtinėje pudros pakuotėje dizainerė užkodavo Baltijos jūrą
Išskirtinėje pudros pakuotėje dizainerė užkodavo Baltijos jūrą / Uoga Uoga nuotr.

„Pilnas naujas produkto pakuotės dizainas yra pakankamai retas, dažnai nauja pakuote pavadinamas tiesiog naujas etiketės dizainas. Man kuriant reikėjo aprėpti kelis skirtingus dalykus, kurie buvo svarbūs pudros kūrėjams. Pakuotę kūriau ne iš tradicinio kosmetikos įpakavimui naudojamo plastiko, turėjau pasitelkti kuo daugiau tvarių medžiagų, kad produktas būtų kuo ilgaamžiškesnis ir kiek įmanoma mažiau teršiantis aplinką.

Antroji projekto dalis buvo perduoti produkto esmę – natūrali pudra praturtinta baltišku gintaru. Tad man labai gražiai susišaukė, kad pakuotės dangtelis atkartoja jūros bangas, juk Baltijos bangos iš esmės yra tamsios. Viduje esanti tarpinė išberti pudrai taip pat nėra tradicinė. Joje esančios skylutės pudrai išbirti – skirtingų formų lyg jūros išmesti gintariukai. Taip pat ir jų išdėstymas nėra įprastai simetriškas, jos išsibarsčiusios lyg gintarai po audros pakrantėje“, – pasakoja tarptautinius ir nacionalinius apdovanojimus už dizainą ne kartą pelniusi B.Adamonytė-Keidūnė.

Uoga Uoga nuotr./Išskirtinėje pudros pakuotėje dizainerė užkodavo Baltijos jūrą
Uoga Uoga nuotr./Išskirtinėje pudros pakuotėje dizainerė užkodavo Baltijos jūrą

Kosmetikos kūrėja L.Sokolovska džiaugėsi, kad naująją pakuotę kūrė dizainerė pati naudojanti šią pudrą bei puikiai pažįstantį prekės ženklą ir su juo bendradarbiaujanti.

„Mes jau turėjome labai gerą turinį, kuris pelno ne tik Lietuvos moterų simpatijas, bet ir skinasi kelią Europoje, o dabar turime ir išskirtinę išvaizdą, kuri be kita ko mažiau teršia aplinką. Pačią pudrą gaminame jau ne vienerius metus, mūsų stiprybė – iš tiesų natūrali ir sertifikuota sudėtis. Mūsų šalies moterys vis dažniau tai vertina, užsienyje švarios dekoratyvinės kosmetikos jos distributoriai dairosi jau keleri metai, nes tai yra reta.

Puikiai žinome, kad su žodžiu „natūralus“ būna daug manipuliacijų, anksčiau tai matydavome tik odos priežiūros priemonėse, dabar tai vis dažniau sutinkame ir dekoratyvinės kosmetikos pasaulyje. Nieko keisto, nes švarios kosmetikos poreikis auga, tik vieni ją švarina žodžiais, o kiti realia sudėtimi“, -pasakoja L.Sokolovska.

Kosmetikos kūrėja pastebi, kad iš šiuo metu pasauliui žinomų 113 kancerogenų, 11 vis dar naudojami kosmetikoje, o kasmet išleidžiamose direktyvose vis atsiranda nesaugiais pripažintų ingredientų, kurie iki tol buvo plačiai naudojami. Štai pavyzdžiui, rožinio ultramarino pigmentas yra leistinas naudoti lūpų dažuose Europoje, tačiau jis uždraustas Amerikoje ir Japonijoje...

Uoga Uoga nuotr./Išskirtinę pudros pakuotę sukūrusi dizainerė B.Adamonytė-Keidūnė.
Uoga Uoga nuotr./Išskirtinę pudros pakuotę sukūrusi dizainerė B.Adamonytė-Keidūnė.

„Mes realiai vertiname pasaulį, nesame pamišusios natūralistės, kurios siūlo trinti veidus burokėliais. Tikrai ne, žaliasis mokslas žengia koja kojon su inovacijomis, todėl pasitelkiant skirtingus ingredientų gavybos būdus yra išgaunami puikūs augaliniai analogai. Mūsų misija – paskatinti moteris bent kažkiek sumažinti sintetikos ir chemijos savo gyvenime. Dažna pabandžiusi nustemba, kad natūrali pudra yra tokia pati puiki ir dar geresnė, nes pavyzdžiui, mūsiškėje yra gintaro pudros, kuri prisideda prie odos būklės gerinimo“, – įsitikinusi kosmetikos kūrėja.

Trečiadienio vakarą buvo pristatyta ne tik naujoji pakuotė, bet ir šiuo metu jau pilnai suformuota Lietuvoje sukurta dekoratyvinės kosmetikos linija. Už sudėties švarumą ir produktų funkcionalumą atskiri linijos produktai per kelerius metus apdovanoti tarptautiniuose kosmetikos konkursuose „The green parent“, „Beauty Bible“, „Natural Health Beauty Awards“.

„Galėtų atrodyti, kad karantino metu moterys mažiau išeina, rečiau dažosi, bet taip nėra. Moterys dažosi, kaip dažėsi, mūsų dekoratyvinės kosmetikos pardavimai pastaraisiais metais labai kilo. Tai džiugina, nes suprantame, kad moterys mus atranda. Džiugu, kad ir čia susirinkusios moterys nemaža dalis yra pastovios mūsų klientės, atradusios ir naudojančios mūsų produkciją“, – džiaugėsi kosmetikos kūrėja.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų