Išskirtinis interviu su JAV ikona J.Arnold: manikiūras, pasaulį užkariavęs šią vasarą

„Meilė palaukti gali, o manikiūras negali“, – neabejoja skirtingos moterys visame pasaulyje. Jeigu rimčiau, daugeliui jų ilgalaikio gelinio lakavimo procedūros tapo išsigelbėjimu: stilingas ir tvarkingas manikiūras ne vien patogus, bet ir vienareikšmiškai taupantis laiko sąnaudas.
Naguose – energija, ryškios spalvos ir veržlumas
Manikiūro tendencijose šią vasarą – energija, ryškios spalvos ir veržlumas / „Creative Nail Design“ nuotr.

Pasaulinio nagų priežiūros produkcijos gamybos lyderio, prekės ženklo „Creative Nail Design“ („CND“) sukurtas gelinis lakas, patentuotas pavadinimu „Shellac“, netruko tapti bendriniu grožio industrijoje vartojamu žodžiu.

Vida Press nuotr./Jan Nordstrom Arnold (dešinėje)
Vida Press nuotr./Jan Nordstrom Arnold (dešinėje)

Naujoji „Shellac“ vasaros gelinių nagų lakų kolekcija paperka savo ryškiomis spalvomis ir drąsiausiais sprendimais. Apie juos – 15min interviu su „CND“ įkūrėja, Jungtinėse Amerikos Valstijose gyvenančia ir kuriančia Jan Nordstrom Arnold.

– Jan, „CND“ vasaros sezono kolekcijos epicentre – miesto mergina (angl. – „Summer City Chic“), galimybes „betono džiunglėse“ raškanti ryškiaspalviu manikiūru. Kokia gi ta vasaros pasaulio miestų mergina?

– Ši bebaimė kolekcija vienareikšmiškai buvo įkvėpta miesto žmonių. Nebūtinai urbanistiniu požiūriu: šioje vietoje tiesiog kalbame apie nuotykių trokštančius pasaulio piliečius.

Manau, kad naujausia šiltojo sezono kolekcija žmogui, ant kurio nagų spalvingu manikiūro sluoksniu pasidengs, padės pajusti energijos, veržlumo ir drąsos antplūdį.

– Po nelengvų pandemijos išbandymų šią vasarą miestų gatvės jau tapo podiumu madingiausiems mūsų drabužiams – ryškiems, griežtų kirpimų ir formų. Sakykite, kokios manikiūro tendencijos, mados, vyraujančios šiame sezone?

– Manikiūro mados ir dizainai keičiasi pagal nuotaiką ir sezoną apskritai. Jie dažnai gana nuspėjami: ryškūs ir drąsūs vasarą, švelnūs ir kiek prislopinti pavasarį, gruboki rudenį bei blizgūs žiemos šventėms.

Dizainų gylis ir matmenys priklauso ir nuo bendrų pasaulinių mados tendencijų. Pažiūrėkite, kokia drabužiuose vyrauja pečių linija, koks avalynės apvadas? Tobulam įvaizdžiui sukurti analogiškomis formomis apipavidalinkite ir savo nagus.

Pažiūrėkite, kokia drabužiuose vyrauja pečių linija, koks avalynės apvadas? ​​​​Tobulam įvaizdžiui sukurti analogiškomis formomis apipavidalinkite ir savo nagus.

Tiesa, kad daugiau negu metus gyvenus savo kasdieniuose drabužiuose ir pižamose, šią vasarą mums gyvybiškai svarbu atskleisti savo kūrybiškumą ir sužadinti vaizduotę.

Manikiūro tendencijos panašios: madinga tai, kas ryšku, drąsu, itin grafiška, su psichodeline animacija, geometriška, netgi gyvūnų atspaudais. Daugybė spalvų, dizainų ir matmenų.

„Creative Nail Design“ nuotr./Šį sezoną populiarios itin ryškios spalvos
„Creative Nail Design“ nuotr./Šį sezoną populiarios itin ryškios spalvos

– Kitaip tariant, gelinio nagų lako buteliukais žaidžiantis menas?

– Tikra tiesa. Šios vasaros atspalviai sukurti tam, kad skatintų saviraišką per eklektišką ir meno visiškai įkvėptą manikiūrą. Na o tam, kad galėtume tą meną ir visus šio sezono derinius išreikšti, mums reikės ilgesnių nagų. Gerokai ilgesnių.

Na o tam, kad galėtume tą meną ir visus šio sezono derinius išreikšti, mums reikės ilgesnių nagų. Gerokai ilgesnių.

Dramą kurkite ant savo migdolo riešutą primenančių ovalių, „stilletto“ arba „balerinos“ formos nagų. Eksperimentuokite su intensyviausių atspalvių – fluorescuojančios rožinės, mėlynos ir ryškiausios oranžinės – kombinacijomis. Nepabūkite išeiti už komforto zonos ribų.

„Creative Nail Design“ nuotr./Stilingas šią vasarą lygu drąsiam
„Creative Nail Design“ nuotr./Stilingas šią vasarą lygu drąsiam

– Aprangos kūrėjų klasika maža juoda suknelė puikiai tinka bet kuriai gyvenimo progai. Ar galime įvardinti ką nors tokio universalaus, tokio visiems gyvenimo atvejams, jeigu kalbame apie manikiūrą?

– Tiesą pasakius, tvarkingi dailūs nagai – vienintelis atributas, tiesiog būtinas šalia tos mažos juodos suknelės. Kiek galite drąsiau stumkite tolyn nagų ilgio, formos ir spalvos limitus.

Išlaisvinkite savo nagų lako buteliukus: tegu vienas nagas alsuoja klasika, o gretimas – drąsa, ryškumu, užtikrintumu.

Kiek galite drąsiau stumkite tolyn nagų ilgio, formos ir spalvos limitus.

1980–ųjų kvadratinės ar „balerinos“ formos prancūziškas manikiūras bus netikėtas ir prašmatnus, ypač – jeigu leisite sau pažaisti su kraštų pjūviais. Norite atsidurti dėmesio centre? Rinkitės ilgus „stiletto“ formos nagus su patrauklia ryškiai raudona spalva.

„Creative Nail Design“ nuotr./Dėmesys – ne vien manikiūrui
„Creative Nail Design“ nuotr./Dėmesys – ne vien manikiūrui

– Jan, ko šią vasarą palinkėtumėte 15min skaitytojams?

– Pasitikėjimo savimi, meilės sau ir laiko eksperimentams su manikiūru. Visada kartoju, kad tai, ką „stiletto“ formos batai gali padaryti su bet kurio žmogaus pėda, manikiūras suteikia rankoms. Skirtumas tas, kad su manikiūru eksperimentuoti galime 20 kartų laisviau.

Nagai – elementas, pabrėžiantis jūsų stilių, tampantis viso aprangos komplekto ašimi ir akimirksniu pakeliantis pasitikėjimą savimi. Pati žinau, kad kiekvieną kartą, kai išeinu iš nagų salono po manikiūro procedūros, einu šiek tiek aukštesnė, žvalesnė ir laimingesnė.

Taigi siunčiu daug meilės ir bučinių visiems lietuviams, o ypač – mūsų kolegoms, kūrybiškiems, talentingiems ir atsidavusiems nagų profesionalams bei entuziastams Lietuvoje. Skirkite akimirką pasidžiaugti gražiomis vasaros atostogomis. Visi nusipelnėme to.

Beje, J.Nordstrom Arnold įkurto „CND“ prekinio ženklo oficialius atstovus turime ir Lietuvoje. Tai – „VITRINA PRO“ (UAB „VITRINA“).

VIDEO: Idėja įspūdingam vasariškam manikiūrui
VIDEO: Idėja neeiliniam prancūziškam manikiūrui

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis