Šios kolekcijos pagrindas – naujas žvilgsnis į „Collezione Maramotti“ meno kolekciją, kurios pradininkas – prekių ženklo įkūrėjas Achille Maramotti. Ruošiant kolekcijos sezono kryptį ypatingas dėmesys buvo kreipiamas į ankstyvuosius meno kolekcijos elementus, avangardinius Milano, Romos ir Turino menininkų, tokių kaip Burri, Fontana, Manzoni, Novelli, Twombly, Kounellis, PasCALI, Calzolari, Anselmo, kūrinius.
Jų ryškus stilius, pagarba medžiagai, subtili energija, poetiškas požiūris ir prasmingi simboliai įkvepia modernumą perteikti dekonstruotą, gryną, pritaikytą prisilietimui.
Kolekcijos spalvų paletė pabrėžia medžiagų faktūras ir jų natūralias spalvas. Nebalinto lino spalva, cinko balta, geležies pilka, džiuto rusva, vidurnakčio tamsi mėlyna ir anglies juoda. Tai kuklių medžiagų įsimintini tonai, kuriuos savo kūryboje naudojo tiek konceptualūs menininkai, tiek minimi mados namai, kurdami klasikinių siluetų drabužius iš natūraliausių audinių. Naująja prabanga taip tampa iš pažiūros kuklus, grynos drobės spalvos kostiumas, iš tiesų idealiai pritaikytas figūrai ir pasiūtas iš aukščiausios kokybės kupranugario vilnos ir šilko mišinio.
Tiesa, šios kolekcijos paletėje vyravo ne tik neutralumo idėjos. Pažvelgę į Novellio „Dizzy“ pamatysime kreidos pigmentus – ultramarino, smaragdo žalią, citrino geltoną, blyškią pudrinę kadmio. Kolekciją pristačiusio prekių ženklo dizaino komanda šias spalvas sudėliojo į tapybiškas kombinacijas, kurios atspindi pavasario nuotaikas ir entuziazmą.
Ypatingas dėmesys skirtas tekstūroms – audinių koliažams, adymui, klostymui kaip Manzonio „Achrome“, skulptūriškiems raukiniams kaip Burrio „Ferro“. Mazgus, pynimus ir audinio sukimus įkvėpė Anselmo skulptūra „Torsione“, laikoma viena svarbiausių jo karjeroje.
Twombly, Novelli ir Kounellis buvo susižavėję teksto ir šrifto nešama galia. Net jei atskiriame raides nuo konteksto ir formuojamos žinutės, pačios raidžių formos gali virsti elegantiškais, tarsi šokančiais simboliais, dailiai nugulančiais ant drobės, atnešančiais kaligrafinį įkvėpimą. Tai irgi tapo kolekcijos dalimi – subtiliais, įdomiais raštais.
Mados namai ant pjedestalo užkelia laukui skirtą aprangą. Dvigubo sluoksnio audinys iš kupranugario vilnos, apsiausto formos įkvėpti erdvūs siluetai, dvipusiai paltai – iš vienos pusės kašmyras, iš kitos – tekstūruotas nailonas. Novatoriškiausias sprendimas – šilkinė organza, panaudota vyriško stiliaus paltui su kupranugario vilnos pašiltinimu. Perregimi drabužio sluoksniai – subtili užuomina į Burrio „Sacco e Rosso“, paliekama kaip žavus akcentas meno gerbėjams.