Italų mados namų vadovo Marco Bizzarri pasirašytas įsipareigojimas atsisakyti gaminių su natūraliu kailiu – ilgamečio prekių ženklo bendradarbiavimo su minėtu aljansu, vienijančiu daugiau kaip 40 gyvūnų apsaugos organizacijų, rezultatas, rašoma pranešime spaudai.
Įsipareigojimas apims prekybą audinių, lapių, usūrinių šunų, lūšių, kojotų, triušių ir kitais kailiais, kurių gamybai gyvūnai specialiai auginami arba gaudomi spąstais. Taip pat bus atsisakyta ypač žiauriais metodais išgaunamo karakulių kailio.
Įsipareigojimas apims prekybą audinių, lapių, usūrinių šunų, lūšių, kojotų, triušių ir kitais kailiais, kurių gamybai gyvūnai specialiai auginami arba gaudomi spąstais.
Naujoji prekių ženklo politika išskiria avikailius ir ožkenas kaip išimtį, nes šių rūšių kailiai – šalutinis mėsos industrijos rezultatas, todėl jų vis dar gali pasitaikyti italų mados namų kolekcijose.
„Programos „Prekyba be kailio“ koordinatoriai ir toliau bendradarbiaus su „Gucci“. Stengsimės padėti atrasti būdų mažinti bet kokį neigiamą šios bendrovės veiklos poveikį aplinkai ir gyvūnams“, – sakė PJ Smith'as, JAV organizacijos „Humane Society“ („Humaniška visuomenė“) mados etikos specialistas, ir pridūrė, kad šis mados giganto sprendimas padės galutinai pakeisti „prabangos pasaulyje įsišaknijusį požiūrį į gyvūnus“.
Anot aktyvisto, socialiai atsakingų vartotojų segmentas, kuris „nenori būti siejamas su tokia atgyvenusia ir neišvengiamai žiauria produkcija kaip kailis“, vis auga.
1921 m. pradėję savo veiklą kaip kailio ir odos salonas Florencijoje, italų mados namai „Gucci“ šiandien prisidėjo prie ilgo sąrašo dizainerių ir prekių ženklų, kurie stengiasi kurti gyvūnams palankesnę madą.
„Mūsų sąraše jau rasite „Armani“, „Hugo Boss“, „Stella McCartney“ ir daugelį kitų“, – pasakojo programos „Prekyba be kailio“ koordinatorė Lietuvoje Gabija Enciūtė. – Nors pas mus kur kas vėsiau nei Italijoje, bet koks kailinių gaminių turėtas prestižas grimzta į praeitį ir čia prie minėtos programos prisijungia vis daugiau lietuvių mados kūrėjų.“