Šou podiumu žengė tokios garsios moterys kaip operos solistė Asmik Grigorian, aktorė ir dainininkė Severija Janušauskaitė, manekenės Asta Valentaitė, Julija Steponavičiūtė, Smiltė Bagdžiūnė. Vakarą užbaigti buvo patikėta modeliui Karolinai Toleikytei, kuri dėvėjo triko tipo vestuvinį apdarą itin pūstų pečių rankovėmis. Visi modeliai avėjo specialiai paties J.Statkevičiaus kurtą avalynę, atkeliavusią tiesiai iš Paryžiaus.
Šioje 2020 m. pavasariui ir vasarai skirtoje kolekcijoje podiumu žengė išskirtinai tik moterys, joje persipynė vyriškas ir moteriškas garderobas, tad nesunku pastebėti, kad šį kartą aukštosios mados kolekcija kalba apie feminizmą. Pasak Juozo, moterys šiais laikais nori būti dominuojančios, intelektualios ir nenugalimos; ši tema atsispindėjo ir jo kurtuose drabužiuose.
Kolekcijoje dominavo tokie audiniai kaip versta ir natūrali oda, satinas, natūralus kailis, taip pat netrūko blizgių audinių, plunksnų dekoracijų ir rankų darbo siuvinėjimų. Žvelgiant į kolekciją galima pastebėti ir itin aktualių tendencijų, kurios dominuos ir visą ateinantį sezoną – pūsti pečiai, plunksnos, permatomi audiniai ir tokios madingiausios spalvos kaip pistacijų, bordo, garstyčių ir ryškiai rožinė.
Vis dėlto panašumų šioje kolekcijoje būtų galima surasti ir žvelgiant į garsių užsienio dizainerių kolekcijas. Panašu, kad J.Statkevičius įkvėpimo galėjo semtis ir iš tokių mados namų kaip „Saint Laurent“, kur dominuoja platūs pečiai, kostiumai ir trumpi šortų kostiumėliai, mados namų „Valentino“ – pūsti siluetai, ar ikoninių „Alexander McQueen“ darbų, kurie galėjo būti įkvėpimas dizainerio kuriamiems galvos apdangalams, ar kitaip vadinant – karūnoms.
Galima teigti, kad dizainerio kolekcijoje atsiskleidė kelios pagrindinės tematikos, susiliejančios į bendrą visumą ir pagrindinę kūrėjo norimą išreikšti idėją, vienaip ar kitaip atsispindinčią visuose drabužių siluetuose ir kirpimuose.
Teatrališkumas
Teatrališkumą kolekcijoje atskleidė tūriniai siluetai – itin praplatintos ir gausiai dekoruotos pečių linijos, pūsti siluetai ir iš tolo pastebimi juvelyriški galvos dangalai.
Vienas įsimintiniausių modelių buvo baroko įkvėpta trumpa aukso spalvos suknelė plačiomis rankovėmis ir ilgu šleifu nugaroje bei įspūdingu ir gausiai dekoruotu galvos apdangalu. Taip pat modelis ir tinklaraštininkė Simona Burbaitė, kuri vilkėjo tamsiai rudos spalvos kelnes ir pūstą suknelę odinėmis ir pūstomis rankovėmis.
Moteriškas seksualumas
Dar prieš šou J.Statkevičiaus teigė: „Moterys yra moterys, jos visada nori išlikti kerinčios, paslaptingos ir žavingos.“ Tad kolekcijoje moteriškumas buvo pabrėžtas tokiomis gundančiomis detalėmis kaip korsetai, trumpos suknelės ar šortai, subtiliai atidengti pečiai, kvadratinės baroko laikotarpio iškirptės ir perregimi audiniai, kurie dažnai buvo dekoruoti prabangiais rankų darbo siuvinėjimais.
XIX a. vyriška mada
Kolekcijoje pastebimas įkvėpimas ir iš XIX a. vyrų mados, kai vyrai nešiojo frakus ir cilindrus. Manekenės vilkėjo elegantiškus plačių kelnių ir griežtų pečių švarko kostiumus, vyriško kirpimo paltus. Šioje tematikoje dominavo išskirtinai tik juoda spalva, o manekenės podiumu žengė itin pasitikinčios savimi.
Vienas įsimintiniausių buvo aktorės ir dainininkės S.Janušauskaitės pasirodymas šou pradžioje, kai ji teatrališkai ir itin savimi pasitikinčiai žiūrovus nustebino praeidama prisidegusi cigaretę.
Fatališkumas ir vyriški akcentai
Čia fatališkumą pabrėžė ir visą įspūdį sudarė gausiai plunksnomis išpuoštos rankovės ir suknelių tūriai. Dominavo juoda spalva ir vyriški galvos cilindrai, kurie neleido „iki galo“ atsiskleisti moteriškai elegancijai.
Įsimintiniausi modeliai buvo trumpa atvirų pečių suknelė, dekoruota plunksnomis nuo pečių linijos iki alkūnių, kurią demonstavo modelis Asta Valentaitė. Taip pat ilga, plati suknelė dekoruota plunksnomis pečių linijoje, kurią vilkėjo supermodelis J.Steponavičiūtė.
Pro akis nepraslydo ir juodais aptemptais odiniais drabužiais vilkinti Justina Ieva Steponavičiūtė, kurios galva ir veidas buvo paslėptas po motociklininko šalmu, o palaidinės rankovės gausiai dekoruotos plunksnomis.
Šiame šou išvydome ne tik cilindrų ar įspūdingų juvelyrinių apdangalų, bet ir kailinių kepurių.
Dėmesio sulaukė ir modelis, vilkėjęs chaki spalvos odines kelnes ir blizgučiais siuvinėtą palaidinę aukštu kaklu, kurios rankoves puošė ir pagrindiniu akcentu tapo permatomos rankovės iš plastiko.
Pats dizaineris nusilenkti gerbėjams išėjo apsivilkęs ilgas juodas kelnes ir marškinius bei baltus batus, prie įvaizdžio priderinęs veidrodinius akinius, o vietoj kepurės visiems parodė perdažytus šviesius plaukus.
Apibendrinant kolekciją galima teigti, kad, nors ir neišvydome ko nors itin naujo ir netikėto (ar šiais laikais tai dar įmanoma?), kolekcijos idėja buvo puikiai išpildyta ir atskleista.