Nespalvotuose P.Lindbergo Paryžiuje darytuose kadruose įamžintos Nadja Auermann, Yasmin Le Bon, Stella Tennant ir Eva Herzigova. Kaip teigia mados namai ir pats fotomenininkas, tai nėra įprasta mados fotografija, nuotraukose pirmiausia siekta įamžinti autentiškas moteris – tokias, kokios jos buvo dar prieš tapdamos visame pasaulyje gerai žinomomis manekenėmis.
„Šiai kampanijai pasirinkau keturias ikoniškas moteris, tvirtas asmenybes, kurios atspindi nesenstantį moteriškumo grožį. Kartu dirbti pakviečiau fotografą Peterį Lindberghą, su kuriuo man teko bendradarbiauti jau ne kartą, nes jo nuotraukos yra nepavaldžios laikui ir atspindi realybę.
Norėjau perteikti tikrovės pojūtį per drabužius, kurie spinduliuoja elegancija bei kasdienio gyvenimo paprastumu“, – pristatydamas kampaniją teigia pats Giorgio Armani.
Naujoji Armani kolekcija, kurią ir pristato šį nespalvota kampanija – tai rinktiniai, laikui nepavaldūs drabužiai, sukurti Giorgio Armani ir dominuojantys visose Armani kolekcijose.
„New Normal“ – tai naujai pristatoma klasika, kuri ne tik kūrybiškai atnaujinama, bet ir „pagardinama“ moderniais prieskoniais. Ši kolekcija skirta šiuolaikinei aktyviai moteriai, nuolat ieškančiai ko nors savito, idealiai tinkančio būtent jai.