Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

K.Lagerfeldas „Chanel“ gerbėjus sukvietė į tropikų paplūdimį

Prancūzų mados namų „Chanel“ kūrybos vadovas – žymusis vokietis Karlas Lagerfeldas – nepaliauja stebinti savo kolekcijų pristatymais. Šį kartą dizaineris svečius sukvietė į netikrą tropikų paplūdimį, o kolekcijos podiumu virto dirbtinės jūros pakrantė su smėliu ir netikromis bangomis.
„Chanel“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos pristatymas
„Chanel“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos pristatymas / „Scanpix“ / „Sipapress“ nuotr.

Vasariška, šviesi, kupina aksesuarų ir ištikima tvidui – štai kokią kolekciją 2019-ųjų pavasariui ir vasarai sukūrė K.Lagerfeldas.

Dizaineris mus sujungė su tuo, ką Coco Chanel pirmoji išrado, kad sustiprintų moterų pasitikėjimą savimi, rašo Vogue.com. Buvo labai daug diskusijų apie ištaigingo klasikos įvaizdžio šioje kolekcijoje kūrimą: smėlio atspalvio kostiumėlius, šilkines sukneles, rankines su grandinėlėmis, logotipus. C.Chanel turėjo galią rašyti šias taisykles.

O štai K.Lagerfeldas, aplink save subūręs jaunus žmones, tiksliai intuityviai žino, kaip tai visapusiškai panaudoti.

VIDEO: „Chanel“ naujausia kolekcija: gyvenimas yra paplūdimyje

Kolekcijoje, kurią sudaro net 82 modeliai, vyrauja tvido kostiumėliai, švarkeliai, kašmyro megztukai, yra maudymosi kostiumėlių, tiulio, nėriniais puoštų suknelių. Modelių galvas dengia šiaudinės skrybėlės ir kepurės su snapeliu, visur šmėžuoja mados namų logotipas ar pavadinimas – kaip vėrinys ant kaklo, auskarai, diržo sagtis ar tiesiog nugulęs ant paties diržo, taip pat drabužių.

Galima daug pasakoti, bet K.Lagerfeldo šedevrus tikrai verta pačiam pamatyti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?