Marškinėlių universalumas reiškia ir tai, kad jais galime išreikšti ne tik mados išmanymą bei stiliaus turėjimą. Užrašai ir paveikslėliai ant marškinėlių gali perteikti jūsų nuotaiką, pažiūras bei pomėgius.
Tad ką apie jus sako jūsų mėgstamiausi marškinėliai? „Vogue“ išskyrė keletą rūšių, pritaikomų kiekvieno skoniui.
Feministiniai šūkiai
Jums patinka savo aktyvizmą glausti prie krūtinės tiesiogine tų žodžių prasme? Ir kas galėtų jus kaltinti, kai daugybė mados namų ir dizainerių yra pasirengę padėti jums išreikšti savo pažiūras. Ketvirtoji feminizmo banga tapo svarbiausiu Paryžiaus mados savaitės akcentu. Tuo metu, „Dior“ mados namų kūrinys su užrašu: „We Should All Be Feminists“ 2017-aisiais buvo išrinktas pavasario ir vasaros „Instagram“ mėgstamiausiu.
Feminizmo idėjos taip giliai įsišaknijo, kad net Bolivudo aktorė Deepika Padukone šalyje, kurioje mada vertinama kontroversiškai, buvo pastebėta su marškinėliais, kuriuos puošė užrašas „Revoliucija“.
Logomanija
Mada ir garsūs prekės ženklai dažnam suteikia pasitenkinimą, kai jais puikuojamasi. O kas geriau parodys, kokius kūrėjus mėgstate, jei ne jų logotipas tiesiog ant krūtinės? Nors matėte identiškus logotipus dar tada, kai nežinojote, kaip rašyti, marškinėlių su monogramomis paklausa dešimtmečiais tik stiprėjo.
Įrodymas akivaizdus – „Gucci“ firminis baltas logotipas puošė ir tebepuošia žymiausius kūrinius, kad užsidirbtų populiariausių internete mados namų vardą. Raudonas „Lewis“ logotipas ant baltų marškinėlių bene niekada nebuvo praradęs savo galios mados pasaulyje, o Yves Saint Laurent monogramomis puoštus marškinėlius galima rasti turbūt daugumos garsenybių spintose.
Muzikos grupių marškinėliai
Pasakykite, kas augdamas nekaupė marškinėlių su mėgstamų grupių atvaizdais ar bent jau jų pavadinimais? Turbūt tokių žmonių nėra. Per dideli 80-90-ojo dešimtmečių kultinių grupių marškinėliai buvo privalomas atributas paauglystėje. Nuo AC / DC iki „Nirvana“ – tai, kas prasidėjo kaip populiaraus sceninio vardo atminimas ir pagerbimas, jau seniai nustūmė savo priklausymą paauglių šėlionėse ir užėmė atitinkamą vietą mados pasaulio istorijoje.
Šmaikštūs užrašai
Tomis dienomis, kai jūs net negalite ar nenorite, leiskite šmaikščiam užrašui kalbėti už jus. Kiekvienoje drabužių spintoje turėtų būti marškinėliai su keistu ar juokingu užrašu. Nesvarbu, rengsitės juos po švarku (kur niekas nematys, žinosite tik jūs), ar priderinsite prie džinsų eidami pasižmonėti – jie tinka visur. Tik pažvelkite į paparacų pričiuptus aktorius ar dainininkus laisvalaikio apranga, dažnas iš jų dėvės būtent šmaikščius marškinėlius.
Peršviečiami marškinėliai
Kova tarp mados ir funkcionalumo pasiekė aukščiausią paliaubų tašką išpopuliarėjus peršviečiamiems marškinėliams. Moterys turi pasitelkti fantaziją, kokius apatinius po jais dėvėti ir kokią žinutę perteikti aplinkiniams.
Kendall Jenner ir Bella Hadid tebekovoja tylų kryžiaus žygį „Free The Nipple“ už liemenėlių nedėvėjimą. Tačiau apsižvalgius net gatvėse galima išvysti ir daugiau moterų, dėvinčių permatomus marškinėlius, o su jais derinančių braletę ar kitus drabužius.
Sportiniai marškinėliai
Karantino laikotarpiu laisva ir sportiška apranga reikalinga kiekvienam, daug kam net kasdien. Tačiau sportinius marškinėlius galima dėvėti ne tik namuose ar sporto salėje. Raudonasis kilimas jau priėmė į savo gretas legendinius baltus sportbačius, nenuostabu, kad ir mados namai ėmė atsižvelgti į laisvalaikio drabužius, tad galite pradėti arba ir toliau dėvėti sportinius marškinėlius toliau nuo treniruoklių.