Ką būtina žinoti apie šiuolaikines natūralias plaukų priežiūros priemones

Ryškėjant globalioms ekologijos ir klimato atšilimo problemoms, ilgai dirbę mokslininkai džiaugiasi atradę naujas formules, ingredientus, kurių vartojimas natūralių bei saugių plaukų priežiūros priemonių gamyboje užtikrina maksimalų rezultatą, ne prastesnį, o kartais net ir geresnį nei naudojant chemines priemones.
Moteris dažytais plaukais.
Moteris dažytais plaukais. / Fotolia nuotr.

Plaukų priežiūra – neatsiejama šiuolaikinio žmogaus higienos dalis. Norint tinkamai juos prižiūrėti, būtina pasirinkti kokybiškas plaukų priežiūros priemonės.

Plaukų priežiūros priemonių ekspertė Vika Vaineikienė, su natūraliomis plaukų priežiūros priemonėmis intensyviai dirbanti trejus metus, pastebi, kad jos nebėra tokios primityvios kaip pirmosios, pasirodžiusios prieš keletą metų. Šiandien jos išgrynintos, patogios naudoti neturinčiam daug laisvo laiko šiuolaikiniam žmogui.

„Žmogus nebegali teisintis, jog nenaudoja ekologiškų priemonių, nes neturi tam laiko. Kaip tik kai kurios inovatyvios priemonės padeda net jį taupyti. Pavyzdžiui, priemonė, kuri sutrumpina realų plauko džiūvimo laiką arba plaukų purškiklis, saugantis nuo karščio, pagreitinantis vandens garavimą iš plauko. Yra atrastas ir plaukų kosmetikos priemonės neutralizatorius, leidžiantis performuoti šukuoseną netrenkant plaukų. Taip pat sausas šampūnas – tikra pagalba skubančiam žmogui“, – produktus vardija ekspertė.

Perkant bet kokį produktą, labai svarbu skaityti etiketes. Būna, kad mokslininkai, gamindami natūralias priemones, jų ingredientus išskaido iki molekulių. Produkto sudėtinės dalys mokslo naujovių pagalba neatpažįstamai išsmulkinamos, tad kai kurių pavadinimai dažnai būna mums nežinomi. Tokiu atveju, jei sudėtyje yra bet koks pirkėją klaidinantis cheminis preparatas, išgautas iš augalo dalies ar jo molekulės, etiketėje visada nurodoma iš kokio natūralaus augalo jis paimtas. ,,Tai yra siekiamybė: mokslininkai didžiuojasi, kad ilgų bandymų būdu vienokį ar kitokį ingredientą jiems pavyko išgauti iš tam tikros natūralaus augalo dalies„, – atskleidžia kirpėja stilistė. Svarbu žinoti ir tai, kad etiketėje pagal ingredientų eiliškumą matoma, kiek kiekvieno komponento dalies įdėta produkto gamyboje.

Vika Vaineikienė, lygindama cheminių ir natūralių plaukų priežiūros priemonių kainas, atskleidžia svarbų faktą.

„Norint tinkamai įvertinti produkto kainą, visada reikia domėtis jo savikainos išaugimo faktoriais. Cheminių produktų gamyboje paprastai naudojami naftos pramonės likučiai, kurie supilstomi į šampūnų, kaukių, kremų buteliukus. Minėti ingredientai jau yra vienokio ar kitokio gamybinio proceso pasekmė, tad jų kaina dažniausiai esti juokinga, kaip atliekų. Tuo tarpu natūralių kosmetikos priemonių produktus reikia specialiai paruošti: nuskinti, sudžiovinti, išspausti, nuvirinti, išgryninti, ekstraktuoti, taigi jų gamybos procesas žymiai pabrangsta.

Natūraliomis priemonėmis neįmanoma užkonservuoti produkto ilgiau nei dvejiem trejiem metams.

Pavyzdžiui, kad natūralus šampūnas suputotų, reikalingas nemažas kiekis aliejaus, kuris prieš tai spaudžiamas, apdirbamas. O tuo tarpu cheminio putoklio, kitaip vadinamo natrio laurilsulfatu (Sodium Laureth/Lauryl Sulfate), reikia vos lašelio, kad suputotų visas kibiras vandens", – sako specialistė.

Taip pat pirkėjui svarbu žinoti, jog natūraliomis priemonėmis neįmanoma užkonservuoti produkto ilgiau nei dvejiem trejiem metams, tad ypač svarbų vaidmenį produkto savikainai atlieka prekės logistika: siekiant, kad produktas, pagamintas, pavyzdžiui, Amerikoje kuo greičiau pasiektų vartotoją, gyvenantį Europoje, Azijoje ar Australijoje, tenka mokėti nemažus pinigus vien už greitesnį jo transportavimą.

V. Vaineikienė, kirpėja stiliste Lietuvoje dirbanti dešimt metų, teigia žinanti net keturis plaukų kosmetikos prekės ženklus, į kurių produktus įeinantys natūralūs ingredientai ne tik nekenkia plaukui, galvos odai, bet ir užtikrina maksimalų rezultatą. Tokių produktų gamyba paremta ir ekologijos idėja – pasirūpinta, kad priemonių pakuotės išmestos irtų greičiau nei įprastai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis