Kai norisi gražiai, bet pigiai: vestuvinių suknelių nuotakos randa ir dėvėtų drabužių parduotuvėse

Kad savo vestuvių dieną atrodytum pasakiškai, tūkstančių eurų išleisti nebūtina. Kai kurios nuotakos džiaugiasi kvapą gniaužiančias vestuvines sukneles sau pigiai radusios dėvėtų drabužių parduotuvėse, rašo dienraštis „The New York Times“.
Nuotaka
Nuotaka / 123RF.com nuotr.

Už suknelę sumokėjo vos 23 eurus

Praėjusį rudenį 21-erių amerikietė Emmali Osterhoudt, besilankydama vienoje „Goodwill“ parduotuvėje, aptiko prabangaus prekės ženklo „Galia Lahav“ vestuvinę suknelę. Nors tuo metu moteris dar nebuvo susižadėjusi, progos įsigyti šį drabužį ji tiesiog negalėjo praleisti – juk suknelė tekainavo 25 dolerius (maždaug 23 eurus).

Istorija apie dėvėtų drabužių parduotuvėje amerikietei nusišypsojusią sėkmę netruko pasklisti socialiniame tinkle „TikTok“. Nuotakos iš viso pasaulio ėmė dalytis pasakojimais apie tai, kaip jos pačios sutaupė savo didžiausiai gyvenimo šventei.

Šiuo metu slaugą studijuojanti Emmali ruošiasi ištekėti už savo sužadėtinio, kuris pasipiršo gruodį, ir tikina, jog per vestuves dėvės būtent „Goodwill“ surastą suknelę. Be to, dėvėtų drabužių parduotuvėse ji žada ieškoti ir dekoracijų šventei.

123RF.com nuotr./Nuotaka
123RF.com nuotr./Nuotaka

Jaučia išaugusį suknelių poreikį

Kad padėvėtų vestuvinių suknelių nesibodi ir daugiau moterų, patikina parduotuvių „Awoke Vintage“, įsikūrusių Brukline, Niujorke, savininkė Rachel Despeaux.

„Pastebėjome, kad maždaug prieš 5 metus padaugėjo žmonių, kurie ateina ir prašo vestuvinių suknelių, ypač pavasarį ir vasarą. Žmonėms labiau rūpi, kad jų didžioji diena būtų susieta su vintažiniais drabužiais“, – sako ji.

Nors „Awoke Vintage“ parduotuvėse paprastai parduodami kasdienio stiliaus drabužiai, kad neatsiliktų nuo klientų poreikių, R.Despeaux pradėjo siūlyti žmonėms ir baltų bei dramblio kaulo spalvos suknelių ar kostiumų.

Kaip aiškina parduotuvių savininkė, augantis vartotojų susidomėjimas žiedine mada paskatino jos didmenininkus tokiems klientams kaip ji kuruoti ištisas vestuvines kolekcijas.

123RF.com nuotr./Dėvėti drabužiai
123RF.com nuotr./Dėvėti drabužiai

Nuotakos džiaugiasi unikalia išvaizda

32 metų Katherine Geisel, odos priežiūros įmonės „La Mer“ kūrybinė prodiuserė iš Bruklino, pasakoja greitosios mados šiuo metu beveik visiškai atsisakiusi. Didžiąją jos garderobo dalį sudaro vintažiniai ir dėvėti drabužiai.

Vintažinė buvo ir amerikietės vestuvinė apranga. Vakarėlio, surengto vestuvių išvakarėse, metu moteris dėvėjo XX a. 4-ojo dešimtmečio kreminę suknelę, surastą parduotuvėje „Desert Vintage“, bei XIX a. pabaigos sidabrinę prancūzišką plaukų segę, įsigytą „1stDibs“ internetinėje svetainėje. Tuo tarpu iš „Etéreo Vintage“ ji vestuviniam šokiui nusipirko blizgučiais puoštą suknelę su taškeliais.

Kainos padėvėtų drabužių parduotuvėse, palyginti su naujų drabužių salonais, tikrai gali būti gerokai mažesnės. Štai, pavyzdžiui, vestuvinės suknelės „Awoke Vintage“ parduotuvėse kainuoja nuo 60 iki 170 eurų. Tuo tarpu naują vestuvinę suknelę įsigyti galima už vidutiniškai 1840 eurų.

123RF.com nuotr./Jaunavedžiai
123RF.com nuotr./Jaunavedžiai

Vis dėlto tokias nuotakas kaip Katherine nusipirkti dėvėtą suknelę labiau paskatina ne mažesnės išlaidos, o unikalaus kūrinio medžioklė. Moteris atvirauja, kad iš viso panaudotoms prekėms savo vestuvių proga ji išleido 3680 eurų.

Na, o 29-erių Francesca Wallace, „Vogue Australia“ skaitmeninių technologijų direktorė, 2022 m. lapkritį per savo vestuves vilkėjusi dėvėtą „Prada“ mini suknelę, už ją sumokėjo 423 eurus. Moteris džiaugiasi, kad jos išvaizda buvo išties unikali.

„Vilkėdama suknelę jaučiausi visiškai savimi, man patiko, kad tai buvo kažkas, ko niekas anksčiau nematė. Nuo tada esu ją dėvėjusi per kokteilių vakarėlius. Niekada nepagalvotum, kad tai kažkada buvo vestuvinė suknelė!“ – sako Francesca.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis