Kaip patekti į „Vogue“? Dizainerės A.Kuzmickaitės formulė

Koks jausmas, kai savaitgalį pristatai drabužių kolekciją mados savaitėje Kijeve ir netrukus visas jos nuotraukas publikuoja britų „Vogue“, pagyrimų pažeria itališkasis „Vogue“, o įtakinga Italijos mados pasaulio veikėja Sara Maino pasidalina kolekcijos įspūdžiais savo „Instagram“ paskyroje?
Agnės Kuzmickaitės mados kolekcija
Agnės Kuzmickaitės mados kolekcija / Asmeninio archyvo nuotr.

„Malonu, žinoma. Tai labai svarbus įvertinimas. Nuo mažens "Vogue" man darė didžiulį įspūdį ir dabar matydama jame savo darbus bei pavardę labai džiaugiuosi. Bet aš jau pakankamai ilgai esu mados pasaulyje, kad nesureikšminčiau to perdaug ir kurčiau toliau“, — santūriai šypteli bene labiausiai tarptautiniu mastu įvertinta drabužių kūrėja A. Kuzmickaitė.

Jos pavardė — pirmoji ir kol kas vienintelė iš Lietuvos prestižiniame britiškojo „Vogue“ dizainerių sąraše, greta garsiausių mados namų — Alexander McQueen, Dior, Versace, Gucci, Lanvin, Chanel, Valentino bei kitų.

Asmeninio archyvo nuotr. /Agnės Kuzmickaitės mados kolekcija
Asmeninio archyvo nuotr. /Agnės Kuzmickaitės mados kolekcija

„Mada nėra tokia demokratiška, kaip gali atrodyti. Neužtenka sukurti gerą kolekciją, kad būtum įvertintas kaip dizaineris tarptautiniu mastu. Turi savo kūryba patraukti įtakingiausių leidinių bei asmenybių dėmesį“, — atskleidė dizainerė.

Apžvelgdami naujausią kolekciją „Vogue Italia“ gyrė A.Kuzmickaitės sprendimą vaivorykštę į drabužius perkelti per aksomą bei klostuotą audinį, taip pat pasirinkimą paltui naudoti grubaus audimo liną ir į kolekciją įpinti natūralios gamtos vaizdus.

Asmeninio archyvo nuotr. /Agnės Kuzmickaitės mados kolekcija
Asmeninio archyvo nuotr. /Agnės Kuzmickaitės mados kolekcija

„Visuomet stengiuosi pristatyti tokių drabužių, kurie išskirtų ir įsimintų, keltų teigiamas emocijas. Tokie modeliai ne mažiau reikalingi nei komerciškai sėkmingi. Tačiau svarbiausia yra nuosekliai ir sistemingai dirbti. Mano zodiako ženklas — jautis. Gal dėl to ir patinka „arti“, – šmaikštavo A. Kuzmickaitė.

Pirmąsyk tarptautinėje žiniasklaidoje ji buvo įvertinta beveik prieš dešimtmetį, kai Berlyne tapo geriausia Europos jaunąja mados kūrėja, pranokusi konkurentus konkurse „Createurope: The Fashion Academy Award“. Tuomet apie lietuvę rašė ir „International Herald Tribune“.

„Stebėjausi, kad daug pažįstamų matė tą straipsnį — sklaidydami spaudą lėktuve, atostogaudami užsienyje ar iš užsieniečių kolegų. Dabar, išpopuliarėjus socialiniams tinklams, pastebėti, kas kur yra publikuojama, daug paprasčiau. Tik reikia gebėti tuo dėmesiu pasinaudoti“, — sako drabužių kūrėja.

Lietuvė reguliariai pristato naujausias kolekcijas tarptautinėse mados savaitėse, kartą per metus rengia asmeninį madų šou Lietuvoje ir kaskart meistriškai derina konceptualumą bei praktiškumą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis