Su 15 diena! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kalėdinis „Pop Up“ renginys šiemet persikelia į virtualią erdvę

Šį gruodį žiemos švenčių lauksime kiek kitaip, nei mums įprasta. Vis dėlto kasdienius įpročius keičiantys būtini ribojimai tikrai nereiškia, kad kalėdinę nuotaiką šiemet susikurti bus sunkiau. Dizainerius vienijanti iniciatyva pristatė unikalią platformą, dėl kurios, saugiai leidžiant laiką namuose, galima pajausti šventinę atmosferą ir virtualiai aplankyti skirtingų lietuvių kūrėjų studijas, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Kalėdinis „Pop Up“ renginys šiemet persikelia į virtualią erdvę
Kalėdinis „Pop Up“ renginys šiemet persikelia į virtualią erdvę / 15min koliažas

„Tradicija tapusių kalėdinių „popup.lt“ renginių nuotaika ir pozityvi atmosfera šiemet persikelia į virtualią erdvę. Autentiško lietuviško dizaino gerbėjų patogumui vienoje elektroninėje erdvėje subūrėme stipriausius, išskirtinę kokybę reprezentuojančius dizaino ženklus.

Virtualiai apsilankydami vietinių mados, juvelyrikos, namų interjero ir kitų dizaino krypčių kūrėjų studijose lankytojai, neišeidami iš namų, gali atrasti išskirtines Kalėdų dovanų idėjas ir neskubėdami susipažinti su lietuvių kūrėjais“, – pasakoja „popup.lt“ įkūrėja Erika Paulė.

Asmeninio albumo nuotr./Erika Paulė
Asmeninio albumo nuotr./Erika Paulė

Iniciatyvos atstovų teigimu, patys dizaineriai yra geriausi savo kūrybos ambasadoriai. Dėl šios priežasties elektroninėje platformoje būtent jiems suteikiama visiška laisvė valdyti savo produktų asortimentą. Taip puslapio lankytojai gali pirmieji prisiliesti prie lietuviško dizaino naujovių, kurios atkeliauja tiesiai iš pačių kūrėjų rankų.

„Nuo pat veiklos pradžios 2015 m. tobulėjome ir kryptingai laikėmės svarbiausio tikslo – vienyti stipriausių dizaino ženklų bendruomenę. Lietuvių kūrėjams ir jų darbui jaučiame didelę pagarbą. Norime skatinti jų kūrybą ir suteikti nuolatinę erdvę, kurioje jie būtų tinkamai reprezentuojami. Taip viskas ir išaugo iki visada pasiekiamos virtualios platformos“, – teigia E.Paulė.

Lapkričio gale startavusi elektroninė platforma šiuo metu vienija jau daugiau kaip 50 lietuviškos mados, namų interjero, juvelyrikos, galanterijos kūrėjų ir kokybiško maisto kultūros atstovų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Ekspertai įvertino: ko reikia, kad Lietuvos verslai klestėtų?
Reklama
Sporto veiklų įvairove ir dalyvių gausa Telšiuose pažymėta Sporto diena
Reklama
Kaip išvengti peršalimo komplikacijos – sinusito
Reklama
Kištukiniai lizdai su USB jungtimi: ekspertas pataria, ką reikia žinoti prieš perkant