„Tradicija tapusių kalėdinių „popup.lt“ renginių nuotaika ir pozityvi atmosfera šiemet persikelia į virtualią erdvę. Autentiško lietuviško dizaino gerbėjų patogumui vienoje elektroninėje erdvėje subūrėme stipriausius, išskirtinę kokybę reprezentuojančius dizaino ženklus.
Virtualiai apsilankydami vietinių mados, juvelyrikos, namų interjero ir kitų dizaino krypčių kūrėjų studijose lankytojai, neišeidami iš namų, gali atrasti išskirtines Kalėdų dovanų idėjas ir neskubėdami susipažinti su lietuvių kūrėjais“, – pasakoja „popup.lt“ įkūrėja Erika Paulė.
Iniciatyvos atstovų teigimu, patys dizaineriai yra geriausi savo kūrybos ambasadoriai. Dėl šios priežasties elektroninėje platformoje būtent jiems suteikiama visiška laisvė valdyti savo produktų asortimentą. Taip puslapio lankytojai gali pirmieji prisiliesti prie lietuviško dizaino naujovių, kurios atkeliauja tiesiai iš pačių kūrėjų rankų.
„Nuo pat veiklos pradžios 2015 m. tobulėjome ir kryptingai laikėmės svarbiausio tikslo – vienyti stipriausių dizaino ženklų bendruomenę. Lietuvių kūrėjams ir jų darbui jaučiame didelę pagarbą. Norime skatinti jų kūrybą ir suteikti nuolatinę erdvę, kurioje jie būtų tinkamai reprezentuojami. Taip viskas ir išaugo iki visada pasiekiamos virtualios platformos“, – teigia E.Paulė.
Lapkričio gale startavusi elektroninė platforma šiuo metu vienija jau daugiau kaip 50 lietuviškos mados, namų interjero, juvelyrikos, galanterijos kūrėjų ir kokybiško maisto kultūros atstovų.