„Išvaduojantis grožis“: kas tai?
„Vilana“ liniją sudaro daugiau nei 120 Škotijoje sukurtų sertifikuotų rankų darbo produktų, pagamintų tik iš natūralių ingredientų: šampūnų, kondicionierių, veido kremų, veido kaukių, kūno šveitiklių, eterinių aliejų ir kt.
Visus šiuos produktus vienija bendra „Vilana“ prekės ženklo filosofija – išvaduojantis grožis (angl. cage-breaking beauty). „Moters grožis dažnai yra suvokiamas kaip priemonė įtikti ar pataikauti kažkam kitam, – teigia Vilana Bagdonė. – O mes kviečiame moteris kurti grožį tik dėl savęs ir tokiu būdu kovoti su tais, kurie mums bando primesti nenorimus socialinius vaidmenis, užrakinti mus į narvelius. Pripažinkime, su tuo susiduria kiekviena moteris: darbe, šeimoje, visuomeniniame gyvenime“.
Idėją įkvėpė asmeninės patirtys
Kaip pasakoja V.Bagdonė, prekės ženklą „Vilana“ įkūrusi prieš penkerius metus, ji pati savo gyvenime ne kartą buvo patekusi į spąstus, iš kurių išsivaduoti padėjo įsiklausymas į savo vidinį balsą ir susitelkimas į savo grožio puoselėjimą.
„Lietuvoje augau probleminėje šeimoje, kurioje nepriteklius, žalingi įpročiai bei toksiški santykiai buvo kasdienybė“, – pasakoja Kaune unikalią grožio prekių parduotuvę atidariusi verslininkė: „Vėliau, baigusi mokslus, sukūrusi šeimą ir susilaukusi be galo mylimų vaikų, galiausiai vėl pasijutau patekusi į kur kas šiltesnį, bet visgi dar vieną narvelį: atidavusi visą energiją žmonos ir mamos vaidmenų atlikimui, aš pamečiau save pačią, nebedžiugino vaizdas veidrodyje, susirgau depresija“.
Būtent grožio paslapčių tyrinėjimai moteriai tapo atspirties tašku susigrąžinant pasitikėjimą ir meilę gyvenimui. „Išvaduojančio grožio filosofija šiandien persmelkia visą prekės ženklo ekosistemą, norime padėti moterims ne tik gražiai atrodyti, bet ir išsivaduoti iš joms primestų vaidmenų, – teigia V.Bagdonė. – Būtent todėl Didžiojoje Britanijoje esame įsteigę ir „Vilana“ akademiją, kurioje moterys mokosi verslumo ir viena kitai padeda, o kiekvieną naują produktą kuriame kaip atsaką į konkrečias moterų išsakomas problemas. Tikimės, kad atidarius parduotuvę Kaune, į mūsų bendruomenę įsilies ir daugybė Lietuvoje gyvenančių moterų“.
Mėtinis kondicionierius ir kiti bestseleriai
„Vilana“ akademijoje kaip grožio produktų ir verslo vadybos specialistė užaugo ir Alina Andrejevaitė, naujojo prekybos salono Kaune vadovė. „Pirmą kartą apie šį prekės ženklą sužinojau išgirdusi nuostabių atsiliepimų apie mėtinį plaukų kondicionierių, ir tikrai negalėjau net pagalvoti, kad su šiuo pirkiniu mano kelionė šioje organizacijoje tik prasidės“, – pasakoja mergina. Įsitraukusi į „Vilana“ bendruomenę, ji ėmė praktikuoti saviugdą, mokytis verslo valdymo strategijų, kur kas giliau domėtis kosmetologija, o tapusi Kauno fizinės parduotuvės vadove, yra pasiruošusi savo žinias perduoti ir Lietuvoje gyvenančioms moterims.
Paklausta, kokie produktai Kauno parduotuvės lankytojas turėtų sudominti labiausiai, A.Andrejevaitė įvardino penkis produktus, kurių daugiausiai parduodama Didžiojoje Britanijoje: „Po mano jau įvardinto nuostabiojo mėtinio plaukų kondicionieriaus rikiuojasi „Magic touch“ antibakterinis tepaliukas, kietieji plaukų šampūnai, Hialiurono veido kremas bei nenuplaunamas plaukų kremas „Pure Softness““.
Sužavi natūralumas ir konkurencinga kaina
Atrodytų, jog Lietuvoje parduotuvių lentynos šiandien lūžta nuo grožio prekių įvairovės. Tačiau, kaip tikina Vilana Bagdonė, aukštos kokybės, iš natūralių ingredientų pagamintos kosmetikos ir higienos prekių už prieinamą kainą Lietuvoje rasti sunku.
„Viena vertus, prekyboje matome gausybę gražiai įpakuotų, tačiau nenatūralios kilmės produktų, kurių sudėtyse neapsieinama be tokių „nuodėmingų“ ingredientų kaip parafinas, parabenai, etilo alkoholis, GMO, SLS bei SLES“, – pasakoja kosmetologė. Specialistės nuomone, kitas kraštutinumas yra be galo brangios, už didelius pinigus įsigytais ekologiniais sertifikatais „pasipuošusios“ importinės prekės su prašmatniomis ir brangiai kainuojančiomis pakuotėmis – už visa tai susimokėti Lietuvoje gali retas pirkėjas.
Ilgus metus gilinusi žinias tradicinėje bei alternatyviojoje medicinoje, profesionali kosmetologė V.Bagdonė prekės ženklą „Vilana“ sukūrė kaip atsvarą šioms kosmetikos pramonės kryptims.
„Kviečiu visas Lietuvos moteris atvykti į naujai atsidariusią parduotuvę ir įsitikinti, jog sveiko, tvaraus ir natūralaus grožio priemonės gali būti prieinamos kiekvienai“, – salono atidarymo proga kalbėjo prekės ženklo įkūrėja. „Jaučiu asmeninę atsakomybę prieš kiekvieną moterį, todėl asmeniškai kontroliuoju visą gamybos grandinę ir nuoširdžiai tikiu, jog „Vilana“ prekės ženklui pavyks įkvėpti tūkstančius moterų žengti į priekį ir išsilaisvinti iš primetamų joms vaidmenų, o grožį kurti dėl savęs“.
„Vilana“ išvaduojančio grožio produktų galite įsigyti firminėje parduotuvėje Kaune (Savanorių prospektas 141) bei internetinėje parduotuvėje www.vilana.lt. Pirmąjį mėnesį Kauno parduotuvės lankytojos bei lankytojai bus lepinami 20 proc. nuolaida visoms prekėms.