Kauno „Akropolis“ plečia mados ir grožio prekių ženklų asortimentą

Šiais metais prekybos centre Kauno „Akropolis“ duris atvėrė per dešimtį naujų ar atsinaujinusių mados ir grožio parduotuvių, tarp kurių – vienintelė Kaune „Swarovski“ prekybos vieta. Anot Kauno „Akropolio“ valdytojos Brigitos Kuodytės, įgyvendinus šiuos pokyčius, prekybos centras gali pasiūlyti vieną didžiausių mados ir grožio prekių ženklų asortimentą Kaune.
Kauno Akropolis
Kauno Akropolis / Įmonės nuotr.

„Mūsų tikslas – Kauno „Akropolio“ lankytojams pasiūlyti platų skirtingų prekių ženklų asortimentą, kuris atitiktų kiekvieno pirkėjo lūkesčius.

Todėl džiugu, kad mūsų nuomininkų gretas papildo vis didesnis ratas skirtingų prekių ženklų – tai leidžia suteikti galimybę lankytojams skirtingas prekes ir paslaugas gauti vienoje vietoje. Kasmet prekybininkai investuoja į naujausius interjero dizaino konceptus ar skaitmeninius sprendimus, todėl parduotuvių funkcionalumas nuosekliai gerėja. Taip stengiamės suteikti kiekvienam lankytojui maksimaliai teigiamą patirtį ir norą kas kartą sugrįžti“, – priduria B.Kuodytė.

Asortimente – naujos ir atsinaujinusios parduotuvės

Birželį prekybos centre duris atvėrė pirmoji Kaune fizinė bei pirmoji Baltijos šalyse naujausio koncepto „Swarovski” parduotuvė.

Įmonės nuotr./ Pirmoji "Swarovski" parduotuvė Kaune
Įmonės nuotr./ Pirmoji "Swarovski" parduotuvė Kaune

„Naujojo koncepto parduotuvė patraukia akį savo išskirtiniu dizainu: interjere dominuoja kone ryškiausia mados pasaulio spalva – rožinė. Parduotuvės asortimentas taip pat išskirtinis – prieš keletą metų „Swarovski“ kūrybos vadove tapo aukštosios mados ekspertė, žvaigždžių stilistė ir viena ryškiausių pasaulinio lygio stiliaus ikonų Giovanna Battaglia Engelbert. Ji kuria papuošalus, su kuriais vaizdo klipuose ir žurnalų viršeliuose spindi tokios žvaigždės kaip Beyonce, Jennifer Lopez, Kylie Jenner ar Dua Lipa, dėvi žymios žurnalų redaktorės Anna Wintour ar Anna Dello Russo ir kiti. Šie unikalūs mados kūriniai yra pristatyti ir Kauno „Akropolyje“. Taip pat čia esančiame asortimente yra ir subtilesni, elegantiški, puikiai tinkantys kasdienai papuošalai bei aksesuarai“, – teigia oficialaus „Swarovski“ atstovo – įmonės „Deka Europe“ – direktorė Jelena Ivanova.

„Mūsų tikslas – Kauno „Akropolio“ lankytojams pasiūlyti platų skirtingų prekių ženklų asortimentą, kuris atitiktų kiekvieno pirkėjo lūkesčius.

Taip pat šiais metais prekybos centro erdvėse atsidarė unikalių akinių butikas „Reframe“ bei parduotuvė „Noir éclat”, siūlančios išskirtinės kokybės aksesuarus.

„Į naujas patalpas persikėlė Kauno „Akropolio“ lankytojų jau pamėgta galanterijos prekių parduotuvė „Persicco”. Taip pat savo erdves atnaujino daniškas vyriškų drabužių prekių ženklas „Jack&Jones”, atsinaujinusioje parduotuvėje asortimentą praplėtęs paaugliams skirta kolekcija. O kosmetikos mylėtojams jau nuo šių metų pradžios galima apsilankyti pirmame Kauno „Akropolio“ aukšte įsikūrusioje profesionalios, natūralios veido bei kūno kosmetikos „Bionyx” prekybos vietoje“, – teigia B.Kuodytė.

Vienas ryškiausių šių metų prekybos centro pokyčių – ženkliai atsinaujinusios ir išsiplėtusios prekių ženklo „Sportland“ erdvės. Anot įmonės vadovo Juro Vėželio, po atsinaujinimo duris atvėrusi parduotuvė – viena didžiausių Lietuvoje.

Įmonės nuotr./Atsinaujinusi Sportland parduotuvė
Įmonės nuotr./Atsinaujinusi Sportland parduotuvė

„Reaguodami į pasaulines mados tendencijas, šioje Kauno „Akropolio“ parduotuvėje ne tik išplėtėme esamų žymiausių aktyvaus sportinio laisvalaikio prekių ženklų asortimentą, bet ir papildėme jį naujais prekių ženklais – „Ellesse“, „Champion“, „Birkenstock“ ir kitais. Ypatingai didelį dėmesį skyrėme vaikų ir jaunimo amžiaus kategorijos zonai, kuri šiuo metu yra viena didžiausių, lyginant su kitomis mūsų prekybos vietomis. Taip pat Kauno „Akropolyje“ įsikūrusi „Sportland“ parduotuvė gali pasigirti naujausiais prekybos bei skaitmeniniais sprendimais, kurie, tikimės, dar labiau pagerins kiekvieno pirkėjo patirtį”, – sako J.Vėželis.

Šiais metais – dar per dešimt naujų atidarymų

Šių metų spalį „Aprangos“ grupė kauniečiams pristatys vienintelę mieste išskirtinės kokybės rankų darbo itališkų rankinių parduotuvę „Coccinelle“. Ji papildys Kauno „Akropolio“ „premium“ aksesuarų asortimentą. Taip pat planuojama išplėsti „Marella“ prekių ženklo parduotuvę.

„Dar šiemet prekybos centro erdvėse planuojamas aukštosios parfumerijos „Crème de la crème” parduotuvės atnaujinimas ir plėtra. Taip pat šių metų lapkritį duris atvers švediška-vokiška kokybiškų drabužių prekinio ženklo „Marc‘O‘polo“ parduotuvė. Ir šis sąrašas – negalutinis: iki 2023 m. pabaigos planuojamas dar ne vienas mados ir grožio kategorijos prekių ženklų prekybos vietos atidarymas ar atsinaujinimas“, – priduria Kauno „Akropolio“ valdytoja.

Iš viso šiuo metu Kauno „Akropolyje“ veikia 220 parduotuvių, kavinių, restoranų, paslaugų bei pramogų centrų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis