„Kenzo“ dizaineris apie naujausią kolekciją: „Norėjau išreikšti situacijos, kurioje esame, trapumą“

Paryžiuje mados namų „Kenzo“ kūrybos vadovas Felipe Oliveira Baptista pristatė savo naujausią – 2021 m. pavasariui ir vasarai skirtą – kolekciją, kurioje dominuoja „bitininkų kostiumai“.
„Kenzo“ 2021 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai
„Kenzo“ 2021 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Neabejingas gamtai dizaineris F.Oliveira Baptista savo kūryboje nori įskiepyti harmoningus ir optimistiškus aplinkos aspektus, temas, kurios taip pat yra svarbiausios „Kenzo“. Jis griežtai naudoja perdirbamą plastiką, dirba su Pasaulio gamtos fondu, kad padvigubintų pasaulinę tigrų populiaciją („Kenzo“ skiriamasis ženklas), taip pat turi daugybę kitų aplinką tausojančių projektų, rašo vogue.com.

Skelbiama, kad naujausioje mados namų kolekcijoje šydais dengti bitininkų kostiumai turi sąsajų su 2019 m. dokumentiniu filmu „Medaus šalis“ (angl. „Honeyland“) apie Makedonijos laukinės bitininkystės tradicijos puoselėtoją.

„Scanpix“/„Capital Pictures“ nuotr./„Kenzo“ 2021 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis
„Scanpix“/„Capital Pictures“ nuotr./„Kenzo“ 2021 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis

Filmas vaizduoja kontrastą tarp pagrindinės veikėjos – moters, kuri gerbia bites ir renka tik tiek medaus, kiek reikia, kad išgyventų: „Pusę man, o pusę jums“, ir kaimynų, kurie sunaudoja gamtos išteklius ir galiausiai žudo bites.

„Tai yra vienas seniausių žmogaus ir gamtos bendradarbiavimų“, – sakė F.Oliveira Baptista ir paaiškino, kad bitininko įvaizdis jam į galvą atėjo stebint dabartinę situaciją, kai žmonija derasi su ekosistema.

„Norėjau ką nors pasakyti apie situacijos, kurioje esame, trapumą. Visi eina žemyn – į baimę ir nerimą, bet mes einame į aukštyn: svajojame apie optimizmą, ateitį ir grįžimą prie to, ko mums trūko“, – sakė dizaineris.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų