Ketvirtoji „Vyrų mados savaitė“ skelbia modelių atranką ir kviečia dalyvauti

Gegužės 22–31 d. vyksianti „Vyrų mados savaitė“ kviečia mados pasauliu besidominčius vyrus ir vaikinus išbandyti save ant podiumo. Modelių atranka vyks jau gegužės 19 d. 14 val. prekybos centre „Panorama“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Vyrų modelių atranka
Vyrų modelių atranka / 15min koliažas

Renginio organizatoriai kviečia į atranką visus, norinčius dalyvauti dizainerių kolekcijų pristatymuose – tarptautinis madų šou vyks gegužės 30 d. Šiais metais renginys skelbia įvairovės ir savitumo paieškas, organizatoriai stiliaus įkvėpimo idėjų ieško socialiniuose tinkluose, renginiuose, gatvėse.

Į „Vyrų mados savaitės“ organizuojamą modelių atranką kviečiami vyrai ir vaikinai, kurių ūgis ne žemesnis nei 182 cm. Atrankoje laukiami tiek modelių agentūroms atstovaujantys, tiek modelio patirties neturintys vaikinai. Pasak organizatorių, tai išskirtinė galimybė įgyti patirties, ant podiumo pristatyti žinomų Lietuvos, Italijos, Izraelio ir kitų dizainerių kūrinius, užmegzti naujas pažintis ir būti pastebėtiems mados pasaulio ekspertų.

Asmeninio archyvo nuotr./Vyrų modelių atranka
Asmeninio archyvo nuotr./Vyrų modelių atranka

Modelių atranką stebės ir tinkamus kandidatus dizainerių kolekcijų pristatymams atrinks komisija, kurią sudaro: „Vyrų mados savaitės“ organizatorės, vyrų stiliaus namų „Trend Wave“ įkūrėja Marija Palaikytė ir bendraturtė Julija Valiulienė, vienintelės vyrų modelių agentūros Lietuvoje ,,First Face Model‘‘ įkūrėja Aistė Andrijauskaitė, dizainerė Airida Skrickienė ir kiti.

Daugiau informacijos apie „Vyrų mados savaitę“ galima rasti socialiniame tinkle „Facebook“ esančiame oficialiame renginio puslapyje ir „Instagram“ profilyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis