Ketvirtosios Vyrų mados savaitės užkulisiai: paskutiniai štrichai prieš kolekcijų pristatymą

Ketvirtadienio vakarą pramogų ir laisvalaikio centre „Panorama“ prasidės įspūdingas mados vakaras – Lietuvos bei užsienio dizainerių kolekcijų pristatymas. Tai – laukiamiausias ir ištaigingiausias Vyrų mados savaitės renginys, apjungsiantis tiek meną, tiek madą.
„Vyrų mados savaitės” užkulisiai
„Vyrų mados savaitės” užkulisiai / Sonatos Blažytės nuotr.

Kiekvienais metais besiplečiantis renginys sukviečia vis daugiau mada besidominčių žmonių, renginio foje gausiu ir visiems gerai žinomų veidų, ir madai neabejingų miesto gyventojų bei svečių.

Kol susirinkusieji smagiai šnekučiuojasi, kolekcijų pristatymo užkulisiuose nuo pat ankstaus ryto vyksta pasiruošimas iškilmingam renginiui.

Šiais metais galimybę pristatyti savo darbus turės dizaineriai iš Lietuvos, Italijos ir Izraelio.

Išvysime Airida Skrick (LT), Upcycled by LT X THOM BARA (LT), Smooth Confess (LT), Antonio Grassi (IT), Silvia Barcucci (IT), Giulia Casaro (IT), HILI ARI (ISR), Maoz Nvr (ISR) kolekcijas.

Įsibėgėjus pasiruošimo darbams siūlome užmesti akį į renginio užkulisius, kuriuose išvysite Vyrų mados savaitės organizatorius, grožio salono „Barbakano“ meistrus, dizainerius bei modelius.

Užkulisiuose „First face“ vyrų modelių agentūros bei gegužės 19 dieną vykusią atranką praėję modeliai gaivinasi vulkaninės kilmės mineraliniu vandeniu „Borjomi“, Sakarvelo kalnų šaltinio vandeniu „Bakuriani“ ir nealkoholiniu alumi „Kronenbourg Blanc 1664“

Jau šį vakarą organizatoriai žada grandiozinį šou prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“. Naujausios vyriškos mados tendencijos, įspūdinga aplinka, nepakartojami įspūdžiai laukia šį ketvirtadienį visų susirinkusiųjų laukiamiausiame pavasario renginyje – Vyrų mados savaitės kolekcijų pristatyme.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis