15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kodėl pavasarį naudinga atnaujinti ne tik spintos turinį?

Pavasario nuotaikos dažnai aplanko pirmą kartą pradedant žvalgytis naujų garderobo detalių. Lietuviško dizaino atstovai, šį pavasarį, į atsinaujinimo idėją siūlo žvelgti plačiau ir kviečia į „Pavasario Pop Up“ renginius Vilniuje ir Kaune. Jų metu, kokybišką dizainą reprezentuojantys aktualiausi ženklai kvies susipažinti su unikaliomis namų interjero detalėmis bei siūlys atrasti naujus skonius ir kvapus.
„Pavasario Pop Up“ naujovės
„Pavasario Pop Up“ naujovės / Projekto partnerio nuotr.

Kvapų atradimas

Dažnai būtent kvapas pažadina atsiminimus bei asociacijas su tam tikru gyvenimo tarpsniu, o naujo aromato pasirinkimas žymi tarsi naujo etapo pradžią. Lietuvių kūrėjai, atėjus pavasariui, skatina drąsiau eksperimentuoti ieškant sezono kvapo. Neprisirišdami prie eilę metų ištikimai lydėjusių kvapų natų, visai netikėtai galite atrasti tobulai jus atspindintį aromatą, skirtą Jums ar Jūsų namams.

Su kvapais eksperimentuoti „Pavasario Pop Up“ metu siūlys „Fumparfum/ Created by Aisits Mickevičius“, „Didier Lab“, „Smells like spells“ ir kt. ženklai.

Naujos nuotaikos namie

Namų interjero atnaujinimas tikrai neturi prasidėti nuo sienų dažymo ar baldų keitimo. Dizaino ženklai, kuriant nuotaiką namuose, siūlo atkreipti dėmesį į detales: paveikslus ar plakatus, veidrodžius, žvakes ir t. t. Stengiantis surasti būdą kaip pavasariškai pagyvinti namus, svarbiausia nekurti sau ribų. Juk puikia interjero detale gali tapti ir kokybiškiem albumams prilygstantys žurnalai!

Kaip pagyvinti ir atnaujinti namus siūlys „Minimalistas“, „Love Notes“, „Strautniekas“, „Kriste Stan“ ir kt. kūrėjai.

Skonio pažintys

Naujų skonių atradimas visuomet įkvepia. Daugelis žmonių savo kasdieninį meniu nori nuolat keisti ir papildyti pasisekusiais eksperimentais bei atrastais naujais produktais. Lietuvių maisto ir kavos kūrėjai vis daugiau dėmesio skiria produktų kokybei, estetiniam pateikimui, o eksperimentiniai ir unikalūs skoniai išsiskiria inovatoriškumu.

Nustebinti skonių paletę „Pavasario Pop Up“ renginiuose pasiūlys „Chocolate Naive“, „Crooked Nose & Coffee Stories“, „Medaus namai“, „Ach chocolate“ ir kt.

„Pavasario Pop Up“ pirmą kartą startuos Kaune, M. Žilinsko dailės galerijoje balandžio 7–8 d. Į Vilnių „Pavasario Pop Up“ persikels balandžio 14–15 d. ir lankytojai bus tradiciškai laukiami kultūros bare „Kablys“. Daugiau informacijos rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais