Kvepalų pasaulyje: ar verta vaikytis madų ir kaip išsirinkti sau tinkantį kvapą

Esame pripratę sekti drabužių, avalynės, net šukuosenų ar makiažo mados tendencijas, tačiau kaip su kvepalais? Tikrai ne visiems savaime suprantamos yra kvepalų mados tendencijos, o gal tokių tendencijų išvis nėra? Pranešime žiniasklaidai apžvelgiamos kvepalų mados pasaulio naujienos ir į ką verta atkreipti dėmesį, o kas stabilu ir nekinta.
Kvepalai
Kvepalai / 123RF.com nuotr.
Temos: 3 Mada Kvepalai Stilius

Kvepalų mados – kaip dažnai keičiasi?

Kvepalų mados keičiasi labai skirtingai, priklausomai nuo kultūros tendencijų ir žmonių skonio. Įprastai vyrauja sezoniniai pokyčiai: mados pramonė dažnai orientuojasi į sezoninius pokyčius, pavyzdžiui, pavasarį ar rudenį gali būti išleidžiami nauji kvepalai, atspindintys tam tikrą metų laiką. Tačiau daug įtakos turi ir žinomų kvepalų prekių ženklai – mados industrijos lyderiai, tokiuose miestuose kaip Paryžius, Milanas ir Niujorkas, nustato tendencijas, kurios gali paveikti kvepalų dizainą ir populiarumą. Kvepalų grandai gali nuspręsti išleisti naujus aromatus kasmet ar dažniau, siekdami atitikti besikeičiančias rinkos poreikius ir tendencijas bei išlaikyti susidomėjimą savo prekėmis.

Visgi, kai kurių pagrindinių mados tendencijų pokyčiai gali pasireikšti kas keletą metų ar net dešimtmečių. Tiek vyrų, tiek moterų kvepalų madoms gali turėti įtakos visuomenės nuotaikos, kultūros ir net politiniai įvykiai. Taigi, sunku nustatyti vieną konkretų laiko intervalą, kaip dažnai keičiasi kvepalų mados, nes tai yra labai kintantis ir nuo daug įvairių veiksnių priklausantis procesas.

123RF.com nuotr./Kvepalai
123RF.com nuotr./Kvepalai

Paskutinis mados klyksmas – koks jis 2024-aisiais?

Mados ekspertai prognozuoja, jog 2024-aisiais metais kvepalų mados tendencijose „ant bangos“ bus šafrano, vanilės aromatai, ypač maišyti su medienos ar kitais natūraliais kvapais. Kalbant specifiškai apie moterų kvepalų tendencijas, verta paminėti, jog įsivyraus vaisiniai aromatai: sodrūs citrusiniai, apelsinų, mangų, ananasų, vyšnių kvapai dominuos naujausiose mados tendencijose.

„Pabrėžiama, jog pastaruoju metu kvepalų pasaulį yra užvaldęs natūralumas ir organiškumas – pirkėjai vis dažniau yra linkę rinktis kvepalus, kuriuose dominuoja natūralūs ingredientai, kvepalai išgaunami naudojant kuo mažiau cheminių medžiagų. Beje, labai svarbu tai, kad kvepalų gamyba apsieitų be bandymų su gyvūnais ir kitokio pobūdžio žalos jiems“, – pastebėjimais dalinasi prekybos centro internete „Varlė.lt“ ekspertė Indrė Balčiūnaitė.

Ar visada verta vaikytis madų?

„Yra moterų, turinčių savo mėgstamus kvepalus ir jais besikvepinančių jau eilę metų. Ar tokias moteris mes išdrįstume vadinti nemadingomis ir neoriginaliomis? Anaiptol. Jei moteris turi savo nuolatinį stilių, o madų tendencijos jį menkai veikia, tokia moteris bus laikoma klasiška, tvirta, nes gerai save pažįsta ir yra atradusi tai, kas išties jai tinka ir patinka. Žinoma, jei stilius skoningas ir subtilus.

Taip pat ir kvepalų pasaulyje – yra kvapų, kuriuos jau galime laikyti klasika, nes, nepaisant besikeičiančių madų, šie aromatai yra stabiliai mėgstami moterų: tai gėlių natos, ypač jazminai, rožės, orchidėjos; pačiulio, muskuso ir medienos akordai taip pat nelinkę išeiti iš mados. Tad ieškodami klasikinio kvapų derinio, neapsiriksite atsižvelgę į įvardintus aromatus“, – pasakoja ekspertė.

Tad galime suprasti, jog kvepalų mados pasaulyje, panašiai kaip ir aprangos sferoje, vyrauja tam tikros mados tendencijos – moterims, mėgstančioms pokyčius, atsinaujinimą ir įvairovę, mados sekimas padeda palaikyti dvasinį pulsą ir įsikvėpti geros nuotaikos (ne tik malonaus kvapo!). Tačiau ir aromatų srityje išlieka tam tikros klasikinės, nesikeičiančios ir iš mados neišeinančios natos, kuriomis gali pasikliauti stabilumą, tradiciją ir subtilumą mėgstančios damos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis