Laura Daili pristatys istorinio ir kultūrinio paveldo įkvėptą kolekciją Rygoje

Tarptautinės Rygos Mados Savaitės (RFW) pagrindinėje programoje, žinoma lietuvių dizainerė Laura Dailidėnienė (Laura Daili) pristatys naujausią drabužių kolekciją.
Laura Daili 2025 Fragmented Memory
Laura Daili 2025 Fragmented Memory / Organizatorių arch.nuotr.

Ši kolekcija paremta prisiminimais ir įkvėpta istorinio ir kultūrinio paveldo.

„Man svarbu, kad drabužis būtų ne tik gražus, bet ir konceptualus, kokybiškas bei tvarus“, – sako dizainerė Laura Dailidėnienė. Kolekcija skirta tiems, kas vertina meną, madą ir Lietuvos kultūrinį paveldą.

Drabužiai ne tik atspindi naujausias mados tendencijas, bet ir
perteikia gilesnę žinutę apie mūsų kultūrą, istoriją bei vertybes.

Organizatorių arch.nuotr./Dizainerė Laura Dail
Organizatorių arch.nuotr./Dizainerė Laura Dail

Kolekciją įkvėpė dizainerės prisiminimai iš apsilankymų istoriniuose pastatuose, muziejuose, ypač Lietuvos vėlyvojo baroko architektūra ir jos interjerai.

Kiekvieno drabužio detalėse slypi paslėptos istorijos – nuo rūmų legendų iki užkoduotų praeities žinučių ir dailyraščiu parašytų tekstų. Plastiškos formos ir skliautų siluetai, atsispindi drabužio kirpimo linijose bei detalėse.

Kitas svarbus kolekcijos įkvėpimo šaltinis – dizainerės senelio, chorvedžio plunksna rašyti konspektai apie 17-19 a. Lietuvos muzikos istoriją, kurių detalumas ir smulkumas paskatino
sukurti unikalų audinio raštą.

Šioje kolekcijoje iš naujo atradau ir pamilau šilką, kurio bus naudojama įvairių rūšių – nuo šifono, organzos iki taftos.

Kolekcijoje taip pat išryškės griežtesni vyriško kostiumo įkvėpti siluetai ir vilnos audiniai.

Laura Daili nuolat siekia savo kūryboje suderinti estetiką ir prasmingą istoriją, suteikiant drabužiui ne tik išorinį grožį, bet ir gilesnį kultūrinį kontekstą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis