Laura Dailidėnienė pristatė rudens-žiemos kolekciją, įkvėptą permainingų orų

„Daili“ prekės ženklo drabužių kolekcijos skiriamos jaunatviškai miesto moteriai, kuri ieško kokybės ir išskirtinumo. Rudens-žiemos kolekciją įkvėpė permainingi Lietuvos orai, kuriant buvo galvota apie drabužių funkcionalumą, tad šį kartą kolekciją inspiravo patogumas, audinio faktūrų skirtumas, daug skulptūriškų aštrių formų.
„Laura Daili“ kolekcija
„Laura Daili“ kolekcija / OKTO nuotr.

Dizainerė Laura Dailidėnienė lieka ištikima savo kūrybos stiliui ir derina aštrius rūbo kirpimo elementus su lygiais plotais.

Šį sezoną kolekcijoje naudojamos spalvos – samanų žalia, juoda, šviesiai pilka, gili mėlyna, pudros rožinė, balta bei geltona spalvos.

OKTO nuotr./„Laura Daili“ kolekcija
OKTO nuotr./„Laura Daili“ kolekcija

Nemažai drabužių siūloma vakaro aprangai. Aštraus kirpimo suknelės, tiek vientiso audinio, tiek derintos su perregimu audiniu, skirtos laisvalaikiui bei vakarui.

Dizainerė, kaip ir kiekvieną sezoną, taip ir šį pristato savo kurto rašto audinį, šį kartą jis atspindi sinoptikų orų prognozes, tai prekės ženklui „Daili“ būdingi taškeliai – šį kartą dominuoja užrašai (clear sky, sunny, windy, hot ir t. t.).

OKTO nuotr./„Laura Daili“ kolekcija
OKTO nuotr./„Laura Daili“ kolekcija

Žiemai siūlomi šilti, kiek didoki pūsti paltai su pagalvėlės formos antkišeniais.

Kasdieniam įvaizdžiui sukurti derinamos odinės tamprės, balti marškiniai ir įdomaus kirpimo palaidinė. Šis įvaizdis derinamas su sportinio stiliaus bateliais.

OKTO nuotr./„Laura Daili“ kolekcija
OKTO nuotr./„Laura Daili“ kolekcija

Rudens-žiemos kolekciją papildo vilnos bei pusvilnės šalikai su kišene vienam šaliko gale. Tokie šalikai puikiai tiks nešioti tiek moterims, tiek ir vyrams. Taip pat – platus vilnos šalikas su dviem kailio kišenėmis ir „beanie“ kepurėlės, kurias labai pamėgo Lietuvos moterys, tad šiais metais jos bus atnaujintos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis