Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Legendinį grožio produktą sukūrė NASA fizikas

Prieš šešiasdešimt metų astrofizikas Maxas Huberis, vieno nesėkmingo bandymo metu labai susižalojęs veido odą, išrado būdą, kaip ją atnaujinti taip veiksmingai, kad medikai, kurie nesugebėjo padėti, negalėtų patikėti savo akimis. Taip gimė „Crème de la Mer“ legenda.
„La Mer“ ambasadorius Sarantisas Tsimilimisas
„La Mer“ ambasadorius Sarantisas Tsimilimisas / Organizatorių nuotr.

Kultiniu kremu ir kitais „La Mer“ produktais šiandien odą puoselėja pasaulio garsenybės, jie turi karštų gerbėjų Amerikoje, Europoje, Azijoje, Australijoje, apie juos nesiliauja rašę populiarūs gyvenimo stiliaus žurnalai.

Tiesa, nors liudijimų, kad „Crème de la Mer“ stebuklingai veikia odą, pilna, tačiau netrūksta ir skeptiškų strėlių: „Naivuoliai, taip brangiai mokate už legendą, o ne realų dalyką!“.

Atsirado puiki proga iš pirmų lūpų daugiau sužinoti apie Maxo Huberio išradimą, nes „La Mer“ atėjo į Lietuvą, „Douglas“, ir ta proga „Kempinski“ viešbučio prezidentiniuose apartamentuose įvyko kompanijos pristatymas. Jūsų dėmesiui – pokalbis su „La Mer“ ambasadoriumi  Sarantisu Tsimilimisu.

 „La Mer“ produktų pristatymo akimirka
Organizatorių nuotr./„La Mer“ ambasadorius Sarantisas Tsimilimisas

– Pradėkime nuo to, kad paprastai kosmetikos prekių ženklus pristato dailiosios lyties atstovės. Kodėl tapote odos puoselėjimui skirtų produktų ambasadoriumi?

– Grožio pasaulis man visada buvo labai įdomus, prieš tapdamas „La Mer“ atstovu dirbau ir grožio, ir mados srityse. Didžiąją gyvenimo dalį praleidau Londone, dažnai važinėjau į Paryžių, mane supo žmonės, kurie labai rūpinosi savo išvaizda, taip pat ir oda. „La Mer“ pirmą kartą išbandžiau, kai studijų laikais gavau garsųjį kremą kaip gimtadienio dovaną. Tada ir sužinojau, kad produktą, apie kurį tiek kalbama, sukūrė fizikas. Tai labai suintrigavo...

„La Mer“ pasaulis unikalus, jį pristatydamas pasakoju apie nepaprastus jūros augalus, apie vyrą, kuris dvylika metų juos tyrinėjo, kantriai kūrė, tobulino savo kremo formulę ir per tą laiką atliko šešis tūkstančius eksperimentų, apie jo išrastą augalų fermentacijos metodą, kuriam būtinai reikia garso ir šviesos energijų, apie „Stebuklingąjį sultinį“ („Miracle Broth“), kurio yra kiekvienoje „La Mer“ priemonėje ir kuris „pakrauna“ odą tarsi maitinimo šaltinis bateriją...

Grįžkime prie jūsų klausimo apie vyrus ir kosmetiką: neseniai Maskvoje vyko mūsų renginys, skirtas VIP klientams, ir jam ruošdamasis aš neabejojau, kad dauguma jo dalyvių bus moterys. Tikrai nesitikėjau pamatyti tiek vyrų. Trisdešimtmečių grupėje jų buvo apie dvidešimt! Sėkmės lydimi, pasiturintys, daug keliaujantys... Vienas pasakė: „Man nerūpi raukšlės. Bet aš nenoriu atrodyti pavargęs. Man svarbu atrodyti nepriekaištingai.“

 „La Mer“ produktų pristatymo akimirka
Organizatorių nuotr. /„La Mer“ produktų pristatymo akimirka

– Svarbu tam, kad atlaikytų konkurenciją?

Akivaizdžiai didėjantis vyrų dėmesys odos priežiūros priemonėms – pasaulinė tendencija.

– Taip, trisdešimtmečiai konkuruoja su jaunesniais. Akivaizdžiai didėjantis vyrų dėmesys odos priežiūros priemonėms – pasaulinė tendencija. Iš moterų ne kartą esu girdėjęs: „Negalėjau suprasti, kodėl „Crème de la Mer“ taip greitai mažėja. Paaiškėjo, kad ir vyras patyliukais jį naudoja.“ Mano prognozė tokia: artimiausią dešimtmetį daugės odai skirtų „unisex“ produktų. Tačiau „La Mer“ ir dabar neskirsto savo gaminių į „moteriškus“ ir „vyriškus“. 

Organizatorių nuotr./ „La Mer“ produktų pristatymo akimirka
Organizatorių nuotr./ „La Mer“ produktai

TAIP PAT SKAITYKITE: Makiažas – ne tik moterų, bet ir vyrų ginklas

– Vis dėlto kokių įžvalgų turite apie moterų poreikius? Kaip jie keitėsi, tarkime, per pastaruosius penkerius metus ir į kokius produktus šiandien krypsta įvairių šalių moterų akys?

– Ar atkreipėte dėmesį, kad šiandien žmonės kitaip sensta nei anksčiau? Moteriai gali būti dvidešimt, bet oda gali atrodyti kaip trisdešimtmetės, nes jos gyvenimas – vakarėliai, alkoholis, cigaretės, greitas maistas, skraidymas lėktuvais... Ir atvirkščiai – penkiasdešimtmetės oda gali atrodyti gaivi ne pagal amžių, jei moteris išsimiega, sveikai maitinasi, darosi veido procedūras, lankosi SPA, namie reguliariai naudoja jos odos poreikius atitinkančią kosmetiką...

Turime kalbėti ne apie chronologinį, bet fiziologinį senėjimą, kurį didžia dalimi lemia gyvenimo būdas. Ir mes patys jį renkamės. Per pastaruosius penkerius metus pasikeitė prioritetai: jei daug metų pagrindiniu baubu moterys laikė raukšles, tai dabar jos ieško priemonių, kurios pagerintų odos struktūrą, pagražintų metams bėgant ryškumą prarandančius veido kontūrus. Kaip ir vyrai, jos nenori atrodyti pavargusios. Didelė dalis mūsų klienčių – puikią karjerą padariusios, daug uždirbančios moterys, kurios ieško geriausio. Mes matome, kad jos mažiau naudoja makiažo priemonių ir yra linkusios investuoti į priemones, kurios daro poveikį odai.

Lygi, švelni, skaisti, gyvybinga oda – statuso dalis, rafinuoto gyvenimo požymis. Kita dalis mūsų klienčių – vidutiniškai uždirbančios moterys, kurių pagrindiniai prioritetai – produktų efektyvumas ir geras rezultatas, t. y. gyvybinga oda. Kai ji drėgna, stangri, lygi, geriau aptempia veido kaulus ir atspindi šviesą. Tokia oda atrodo jaunesnė. Priešingu atveju veidas atrodo pavargęs, be energijos, senesnis.

 „La Mer“ produktų pristatymo akimirka
Organizatorių nuotr./„La Mer“ produktų pristatymo akimirka

– Kokius produktus naudojate jūs, kad palaikytumėte gerą savo odos būklę? 

– Tai priklauso nuo to, kur esu ir ką veikiu. Jei turiu kažkur skristi, įlipęs į lėktuvą nusivalau veidą vandeniu sudrėkinta servetėle, pasitepu drėkinamuoju, odai jėgų teikiančiu losjonu,  užsidedu kaukę ir miegu. Niekada lėktuve negeriu alkoholio, nevalgau, net jei skrendu aštuonias valandas, tik geriu vandens ir miegu. Po skrydžio vėl pasitepu drėkikliu ir dar produktu su SPF, jei tai karšto klimato šalis. Prieš darbo renginį kosmetikos produktus sluoksniuoju: pirma – drėkinamasis losjonas, po to – regeneruojamasis serumas, stangrinamasis kontūrų serumas, drėkinamasis kremas, spalvos turinti priemonė.

Pagrindinė odos priežiūros taisyklė: jei atsikėlei ryte ir tavo oda atrodo gerai, neapkrauk jos priemonėmis, pasirūpink drėkinimu ir apsauga.

Iš Lietuvos skrisiu į Kroatiją paatostogauti, paplaukioti banglente. Ten ryte naudosiu tik valiklį, priemonę su SPF ir gyvensiu kaip čigonas (juokiasi). Bet prieš miegą naudosiu drėkiklį ir aliejų. Panašiai elgiasi ir tie mūsų klientai, kurie gyvena aktyvų įvairiapusį gyvenimą. Jie reaguoja į savo odos poreikius duodami jai to, ko konkrečiu metu jai reikia labiausiai. Pagrindinė odos priežiūros taisyklė: jei atsikėlei ryte ir tavo oda atrodo gerai, neapkrauk jos priemonėmis, pasirūpink drėkinimu ir apsauga. Prieš naktį reikėtų produktų, kurie padeda odai regeneruoti. O jei naktį mažai miegota, ryte odai būtina skirti daugiau dėmesio, palepinti keliais produktais ir šiuo atveju puikiai pasitarnaus sluoksniavimas.          

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai