Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvės ir latvės mėgsta ryškesnį makiažą nei estės

Nors Baltijos šalys dažnai laikomos vienu regionu, lietuvės, latvės ir estės renkasi skirtingas grožio priemones ir kvapus. Pavyzdžiui, estės pirmenybę teikia šviesių tonų, švelnių atspalvių makiažo pagrindui, o lietuvės ir latvės dažniau renkasi įvairius bronzantus. Pastebima, kad graži ir sveika išvaizda Lietuvoje ir Latvijoje aktyviai tebesiejama su įdegiu.
Makiažas
Makiažas / „Scanpix“ nuotr.

Estijoje nuperkama daugiau veidui skirtų produktų, o Latvijoje ir Lietuvoje paklausesnės kūno priežiūros priemonės.

Tyrimas, kurį vykdė britų kosmetikos prekės ženklas „The Body Shop“, parodė, kad Estijoje nuperkama daugiau veidui skirtų produktų, o Latvijoje ir Lietuvoje paklausesnės kūno priežiūros priemonės.

Skiriasi, net grožio produktų kvapai-favoritai: pavyzdžiui, Estijoje populiariausias mangų kvapo kūno sviestas, Latvijoje – greipfrutų, o Lietuvoje pirkėjai dažniausiai renkasi sviestmedžio kūno sviestą. Tyrėjai daro išvadą, kad lietuviai dažniau renkasi natūralesnių kvapų bei sudėties produktus.

„Scanpix“ nuotr./Grožio procedūra
„Scanpix“ nuotr.

„Nors verslo pasaulyje Baltijos šalis įprasta laikyti viena rinka, kosmetikos įsigijimo, išsirinkimo tendencijos jose labai skiriasi, – teigė „The Body Shop“ Lietuvos regiono vadovė Skaistė Tarvydienė, – Pavyzdžiui, Estijos pirkėjai santūresni, stabilesni savo sprendimuose, todėl ir į nuolaidas bei įvairias akcijas mažiau reaguoja. Tuo tarpu Lietuvoje yra priešingai: žmonės atviresni, impulsyvesni, o sykiu ir imlesni nuolaidoms bei įvairioms akcijoms. Latviai savo „pirkimo charakteriu“ laikosi aukso vidurio ir yra tarp Estijos bei Lietuvos: ekspresyvesni už estus, tačiau ne tiek kiek lietuviai.“

TAIP PAT SKAITYKITE: Ko labiausiai reikia odai? Japonų ir šveicarų atsakymai

Įdomu, kad minėto prekės ženklo parduotuvėse Baltijos šalyse makiažo priemonės sudaro apie 10 proc. visų pardavimų, o štai  Graikijoje, Turkijoje makiažo priemonės sudaro apie trečdalį pardavimų.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos