Lietuvės seka korėjiečių pėdomis: renkasi kosmetiką su lotoso ir brokolių ekstraktu

Korėjietiška kosmetika jau kelerius metus užima pasaulio lyderės pozicijas tarp priemonių, skirtų odos būklei gražinti. Skaisti, lygi, stangri, sudrėkinta, pamaitinta... Turėti tokią odą – daugelio siekiamybė. Iš azijiečių yra ko pasimokyti: veido ir kūno priežiūrai moterys čia skiria ypatingą dėmesį, tačiau svarbiausia – renkasi kuo natūralesnes priemones.
Korėjietiška kosmetika „Hayejin“
Korėjietiška kosmetika „Hayejin“ / „Hayejin“ nuotr.

Efektyviausius korėjiečių grožio ritualus dabar gali perimti kiekviena – Azijos rinkoje populiarumo sulaukusi korėjietiška kosmetika „Hayejin“ po truputį įsitvirtina ir Lietuvoje, įmonė „Korean Cosmetic“ pradėjo prekiauti išskirtiniais gaminiais.

„Korėjietiška kosmetika – inovatyvi, itin natūrali, o ir nėra labai brangi. Ją jau pamėgo ir žinomos moterys, rezultatais patenkinta Viktorija Siegel, – kuri šią kosmetiką įtraukė ir į savo elektroninę parduotuvę. Ieškodami geriausių ingridientų sukurti natūralią, jokių kenksmingų medžiagų neturinčią kosmetiką „Hayejin“ gamintojai laboratorijoje užtruko 2 metus. Esame vieni pirmųjų, nusprendusių į Lietuvą atvežti kitokius gaminius, jais nuo liepos prekiaujame ir Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje“, – pasakojo su korėjietišku prekės ženklu "Hayejin" dirbantis įmonės “Korean Cosmetic“ direktorius Donatas Dūda.

Pasak jo, daugelio naudojamų kosmetikos priemonių krepšelis vis didėja, atsiranda naujų, įspūdingus rezultatus žadančių priemonių. Tačiau natūralumas – nesenstanti ir jokio pašalinio poveikio neturinti klasika, todėl jei yra galimybė rinktis – visuomet verta naudoti kuo natūralesnes priemones.

„Grožis, kosmetika padeda jaustis gerai, visi norime atrodyti nepriekaištingai. Galimybė Lietuvoje įsigyti „Hayejin“ – tai puiki proga išbandyti kokybišką kosmetiką, atstatyti veido odos struktūrą, atrodyti gražiai ir sveikai“, – pasakojo D.Dūda.

Išskirtinis dėmesys odos priežiūrai

Korėjiečiams, kaip ir daugeliui kitų Azijos šalių gyventojų, balta, skaisti, lygi oda asocijuojasi su kokybišku gyvenimu, prabanga, turtingumu – spalvos šviesumu net pabrėžiama tam tikra socialinė klasė. Dėl šios priežasties oda labai saugoma nuo tiesioginių saulės spindulių, korėjiečiai kasdien eidami į lauką veidą patepa apsauginiu kremu su mažiausiai 50 SPF faktoriumi.

Apskritai odos priežiūrai, o ypač – veido, jie skiria didelį dėmesį. „Kosmetikos pramonėje korėjiečiai naudojama daug odą valančių, skaistinančių medžiagų, kurių populiariausios – lotoso žiedo ekstraktas. Lotosas – gėlė, auganti purviname vandenyje, tačiau jį valanti. Taip pat naudojama kita valanti, odos barjerą stiprinanti žolelė azijinė centelė, daug įvairių mineralų, perlų ekstraktas, drėkinantis vanduo. Kai kuriuose kremuose galima rasti net kviečių, brokolio daigų, česnakų, pomidorų ekstrakto – visa tai įeina į „Hayejin“ sudėtį“, – sakė D.Dūda.

„Hayejin“ nuotr./Korėjietiška kosmetika „Hayejin“
„Hayejin“ nuotr./Korėjietiška kosmetika „Hayejin“

Dėmesio centre – natūralumas ir ekologija

„Korėjietiškos kosmetikos gamyboje vienas svarbiausių principų – natūralumas. Čia dominuoja įvairios maistinės medžiagos, vitaminai. „Hayejin“ šūkis „Jūsų oda turi būti visų svarbiausia“ byloja apie tai, kaip svarbu rūpintis savo oda, skirti jai daugiau dėmesio“, – tikino D.Dūda.

Odos būklė išduoda, kokią kosmetiką naudojame, ką valgome, kiek streso patiriame. Todėl esą jei jau stengiamės maitintis sveikiau, jei žiūrime, ką dedame į burną ir rūpinamės emocine higiena, reikėtų atidžiau pasidomėti ir ką tepame ant odos – jai tikrai patinka natūralumas!

Dar vienas šios kosmetikos gamintojo prioritetas – ekologija. Įmonės atstovo teigimu, ekologiškomis pakuotėmis kosmetikos gamintojai prisideda prie gamtos saugojimo - siekiant natūralumo, tiek į pakuočių, tiek pačių gaminių kūrimą buvo investuotos didelės sumos. Pakuotės gaminamos atsisakant plastiko, čia naudojamas stiklas, panaudojus nereikia išmesti ir vienkartinių veido kaukių – jos vitogeninės, ištirpsta po šiltu vandeniu.

Pasak D.Dūdos, europietiškoje kosmetikoje šios medžiagos nėra tokios populiarios, čia dažniau naudojamas haliuronas, įvairūs aliejai, sviestmedis, o riebesni kremai neretai ima kimšti poras, todėl tinka anaiptol ne visiems.

Korėjiečių grožio patarimai

Lygios, skaisčios odos korėjietėms galima išties pavydėti. Tačiau ko galima iš jų pasimokyti? Pasak D.Dūdos, tiek ryte, tiek vakare daugelis korėjiečių prie veidrodžio užtrunka – jos kasdien atlieka iki 10 žingsnių veido valymo programą.

„Pirmiausia veidas nuvalomas aliejiniu makiažo valikliu, vėliau naudojamas enziminis, negyvas odos ląsteles pašalinantis prausiklis, būtinai tepamas tonikas – jis subalansuoja pH, sutraukia poras ir paruošia veidą kitų produktų naudojimui. Toliau – serumo eilė, jis padeda palaikyti kolageną, stabdo odos senėjimą, skaistina. Kartais po serumo dedamos veido kaukės, galiausiai – įvairūs kremai: veido, paakių ir pan. Finale dar kai kurios mėgsta veidą apipurkšti dulksna“, – pasakojo D.Dūda.

„Hayejin“ nuotr./Korėjietiška kosmetika „Hayejin“
„Hayejin“ nuotr./Korėjietiška kosmetika „Hayejin“

Pasak jo, viena svarbiausių priemonių korėjiečių kosmetinėje – tonikai, veido losjonai, be jų moterys, tikina, sunkiai išsiverstų. „Priešingai nei Lietuvoje, tonikas korėjietėms – pagrindinis produktas, jis balansuoja odą, sutvirtina ją. Jos net veido kaukę naudoja tik patepusios veidą toniku – taip sustiprinamas kaukės poveikis. Mūsų šalyje moterys toniką dar tik atranda, bet vis labiau domisi, supranta jo naudą“, – sakė jis.

Tobulą odą gali turėti kiekviena

„Hayejin“ produktai sukurti taip, kad ilgai trunkančią 10 žingsnių programą atstotų kelios svarbiausios priemonės: jos duoda tą patį rezultatą, be to – padeda išleisti mažiau ir neištuština piniginės.

„Ryžių branduolių pienelis, tonikas, šilkinės konsistencijos kremas su kalciu ir brokolių daigais akimirksniu pagražina odą, stabdo jos senėjimo procesus. Kremas – viską užtvirtina, greitai įsigeria į odą, ją pamaitina“, – sakė D.Dūda.

Korėjietiška kosmetika tinka bet kokiam odos tipui, ji puikiai drėkina, maitina, ramina, ypač rekomenduojama sausai, jautriai ar probleminei odai. Ją gali naudoti ir jaunos merginos, ir brandaus amžiaus moterys ar vyrai, dėl savo natūralių medžiagų tinka ir nėščioms moterims, kurios dėl sudėtyje esančio vitamino A kai kurių priemonių privalo atsisakyti.

„Greitu metu turėsime naują produktų liniją su ryžių branduolių pieneliu ir vitaminu E. Ji – puikus sprendimams turinčioms itin jautrią odą, egzemą, dėl savo švelnios sudėties priemonės tinkamos net kūdikiams. Naują liniją sudarys penki produktai: du kremai, tonikas, veido prausiklis ir kūno aliejus-losjonas“, – pasakojo pašnekovas.

„Hayejin“ nuotr./Korėjietiška kosmetika „Hayejin“
„Hayejin“ nuotr./Korėjietiška kosmetika „Hayejin“

„Hayejin“ asortimente – daugelio jau spėtos pamėgti itin drėkinančios veido kaukės, po kurių oda tampa itin pamaitinta, švelni, spindinti. Taip pat – raukšles mažinančios, odą šviesinančios ir žvalumo suteikiančios paakių kaukės, kurias galima naudoti ne tik po akimis, bet ir burnos, kaklo srityse, tarpuakyje.

Aukšta kokybė už prieinamą kainą

Lietuvoje korėjietiška kosmetika populiarumo sulaukė ne tik dėl lūkesčius atitinkančios kokybės, bet dėl prieinamos kainos – gaminiai savo rezultatu prilygsta prabangiai europietiškai kosmetikai, tačiau kainuoja kelis kartus pigiau.

„Tai kosmetika toms, kurios negali sau leisti itin brangių gaminių, tačiau nori jaustis ypatingomis. Į kosmetikos sudėtį įeinantys komponentai Azijos šalyse nėra brangūs, todėl ten pagaminti tokią kosmetiką nėra labai brangu. Mes dažnai renkamės europietiškus gaminius, nors korėjietiška kosmetika turi savo poveikiu jai tolygių savybių“, – pasakojo D.Dūda.

„Hayejin“ nuotr./Korėjietiška kosmetika „Hayejin“
„Hayejin“ nuotr./Korėjietiška kosmetika „Hayejin“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis