Jau šeštus metus inovatyvius ir aukštos kokybės produktus savo klientams siūlanti įmonės įkūrėja Indrė Urbanavičienė atskleidė, kuo Driu Beauty kosmetika išsiskiria iš kitų šioje grožio rinkoje. „Mums svarbus ne prekių krepšelio dydis, o patenkinti pirkėjai, kai parenkamos būtent jų odai tinkančios priemonės. Todėl svarbiausia yra asmeninis bendravimas su savo pirkėjais. Ir tai mes akcentuojame nuo pat įsikūrimo pradžios“, – dalinosi Driu Beauty kūrėja.
Nors įmonės pasirinktas pagrindinis pardavimo kanalas yra elektroninės parduotuvės, tačiau tai visai nereiškia, jog nėra ryšio su pirkėjais. Jis tikrai yra, ir gal dar netgi glaudesnis nei įprasta šioje rinkoje. Driu Beauty yra atviri savo klientams ir jų poreikiams. Vienas iš gamintojo prioritetų yra ne produkto pardavimas, o pirkėjo odos problemų sprendimas. „Mes atviri savo pirkėjų klausimams, abejonėms, patarimų prašymams, pastaboms dėl tam tikrų produktų naudojimo ypatumų ar kitų smulkmenų“, – dalinosi I. Urbanavičienė.
Kadangi Driu Beauty ženklo kūrėja daugelį metų vykdo ir šviečiamąją veiklą bei moko moteris skaityti kosmetikos etiketes, jos filosofija pagrįsta ir „Driu Beauty“ veikla – konsultuoti savo pirkėjus odos priežiūros klausimais ir tik gerai išsiaiškinus odos būklę bei problemas, parinkti tinkamiausius produktus. Ir jei reikia, konsultuoti dėl produktų pabandymo ir naudojimo namuose. Taip pat, kosmetikos gamintojas siūlo unikalią paslaugą Lietuvos pirkėjams. Kadangi vis dažniau susiduriama su jautrios odos problemomis ar atvejais, kai nusiperkamos netinkamos priemonės, „Driu Beauty“ siūlo už simbolinį mokestį gauti mėginėlių rinkinį, parinktą kiekvienam individualiai po asmeninės konsultacijos.
„Driu Beauty“ orientuota į inovacijas ir dažnai savo produktais aplenkia laiką. Visai neseniai Driu Beauty galvos odos šveitiklis „Wise Unisex Intensive“ buvo atrinktas, kaip inovatyvus ir tendencijas diktuojantis produktas tarptautinės grožio parodos „Cosmoprof“ organizuojamame konkurse „CosmoTrends“. Vos prieš kelerius metus sukurta išskirtinė „Wise Unisex“ kosmetikos linija aplenkė pasaulines kosmetikos rinkos tendencijas. Universalumas, multifunkciškumas, tvarumas, mažesnis vartojimas bei dėmesys odos mikroflorai – pagrindiniai šios linijos akcentai, į grožio pasaulį atėję vėliau nei buvo sukurti Driu Beauty produktai.
Įmonė ir toliau nesustoja kurti inovatyvių produktų, dirba ties išmania odos priežiūros konsultacijų platforma bei plečia savo vartotojų ratą ne tik Europoje, bet ir Azijoje.