„Idėja sukurti šią odos priežiūros priemonių liniją gimė per atostogas. Edita dirba biotechnologijų srityje, pradėjau daugiau domėtis jos darbu. Pasvarstėme, kodėl biotechnologinių naujovių, kurios pritaikomos tikrai sudėtinguose procesuose, nepanaudojus čia ir dabar – kasdienės odos priežiūros priemonėse. Taip viskas ir išsivystė“, – per pristatymą pasakojo viena prekių ženklo įkūrėjų, įmonės „Peonia Lab“ vadovė Jūratė Kavaliauskaitė.
Bendradarbiaudamos su Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ir biotechnologijų įmonės „Profarma“, kuriai vadovauja J.Kavaliauskaitės partnerė Edita Mištinienė, mokslininkais moterys sukūrė nuo 30 metų ir vyresnei odai skirtus veido – drėkinamąjį ir maitinamąjį – ir rankų kremus, paakių serumą.
„Įrodyta, kad apie 30-uosius gyvenimo metus žmogaus organizmas gamina tik apie 20 proc. augimo hormono, reikalingo ląstelėms atsinaujinti. Šis sumažėjimas jaučiamas ir odos paviršiuje – oda tampa mažiau elastinga, išryškėja raukšlės, pigmentinės dėmės ir kiti nemalonūs senstančios odos požymiai.
Mūsų sukurtų odos priežiūros priemonių sudėtyje dera odos ląstelėms atsinaujinti reikalingas biologiškai aktyvus kompleksas ACI – aktyvūs priešpienio komponentai, ir kitos natūralios odą drėkinančios, skaistinančios ir maitinančios medžiagos: mažos molekulinės masės natūrali hialurono rūgštis, kofermentas Q10, natūralūs aliejai, vitaminai ir aminorūgštys. Kaip aktyvią medžiagą panaudojome būtent ožkų priešpienį – tą augimo faktorių, reikalingą odai puoselėti ir ląstelėms atsinaujinti“, – sakė J.Kavaliauskaitė.
TAIP PAT SKAITYKITE: Visa tiesa apie tai, kaip ir kodėl bėgant metams sukrenta veidas
E.Mištinienės teigimu, naujosios produktų linijos pagrindinis išskirtinumas – lietuviškumas. „Orientuojamės į mokslą, tai, kas sukurta Lietuvos mokslininkų ir moksliškai įrodyta. Dirbdamos su jais norime rasti geriausią formuluotę tam aktyviam komponentui ir tai perduoti vartotojui“, – sakė pašnekovė ir pridūrė, kad būtent žinduolių priešpienyje slypi visas potencialas, tik reikia gebėti tinkamai jį panaudoti.
Pasak jos, kiekvieno mūsų oda yra individuali ir kosmetikos priemonių poveikis yra skirtingas. Tačiau, E.Mištinienės teigimu, buvo atlikti tyrimai, kurie parodė, kad tokių kosmetikos priemonių poveikis pasireiškia per 4–12 savaičių – odos būklė pagerėja nuo 30 iki 70 procentų.
Naujo prekių ženklo kosmetikos priemonėse nėra parabenų, sintetinių kvapiųjų ir dažomųjų medžiagų. Kosmetikos kūrėjos naudoja 100 proc. natūralų bijūnų ekstraktą, kurį, kaip pačios teigė, pasirinko dėl subtilaus kvapo ir nuostabios išvaizdos.
„Mūsų prekių ženklas siejamas su Lietuvos darželiuose dažnu ir itin mėgstamu augalu bijūnu (lot. Paeonia). Šios gėlės vardu (Paion) senovės graikai vadino išskirtinėmis savybėmis apdovanotą gydymo dievą. Tad ne veltui ir mes savo odos priežiūros priemonėms suteikėme šį vardą“, – pasakojo J.Kavaliauskaitė.