Lietuvių ypač pamilta ir pasaulio ikona tapusi avalynė – naujo koncepto išparduotuvėje: daugiau prekių bei erdvės džiaugsmui

Lietuviška vasara – ypatinga, kupina malonių poilsio akimirkų, kelionių, nešykštinti nei saulės, nei lietaus. Todėl nesvarbu, norime ilsėtis, mėgautis laisvalaikiu ar su mažaisiais taškytis po balas, tam prireiks patogios, lengvos ir stilingos avalynės. O ją avėti kviečia pasauline ikona tapęs bei lietuvių be galo mylimas prekės ženklas CROCS. Tai padaryti dabar yra dar viena svarbi priežastis – ypatingomis kainomis šią avalynę siūlanti išparduotuvė, įsikūrusi outlet prekybos centre „Outlet Park“, rugpjūčio 20-ąją lankytojus pasitiks dar didesnė, su gausesniu asortimentu bei nauja prekybos koncepcija. Sužinokite, kuo CROCS pasiruošęs nustebinti.
Lietuvių ypač pamilta ir pasaulio ikona tapusi avalynė – naujo koncepto išparduotuvėje: daugiau prekių bei erdvės džiaugsmui
Lietuvių ypač pamilta ir pasaulio ikona tapusi avalynė – naujo koncepto išparduotuvėje: daugiau prekių bei erdvės džiaugsmui / CROCS nuotr.

Pokyčiai vyksta visame pasaulyje

Prekės ženklą CROCS Lietuvoje atstovaujančios įmonės „Open24“ Mažmeninės prekybos vadovė Ieva Turlaitė sako – outlet prekybos centre „Outlet Park“ įsikūrusi avalynės gamintojo išparduotuovė yra unikali. Nors šiuos batus galima įsigyti dar keturiose oficialiose parduotuvėse visoje šalyje, tik čia visiems produktams visada taikoma ne mažesnė nei 30 % nuolaida.

CROCS nuotr./Lietuvių ypač pamilta ir pasaulio ikona tapusi avalynė – naujo koncepto išparduotuvėje: daugiau prekių bei erdvės džiaugsmui
CROCS nuotr./Lietuvių ypač pamilta ir pasaulio ikona tapusi avalynė – naujo koncepto išparduotuvėje: daugiau prekių bei erdvės džiaugsmui

Anot I.Turlaitės, „Outlet Park“ esanti vienintelė CROCS išparduotuvė Lietuvoje, savo duris atvėrusi 2018-ųjų pabaigoje, be originalios produkcijos sumažinta kaina taip pat siūlo specialią BFO (angl. Built for Outlet) kolekciją. Tai prekės ženklo gaminiai, kurių pirkėjai neras kitose parduotuvėse.

CROCS nuotr./Lietuvių ypač pamilta ir pasaulio ikona tapusi avalynė – naujo koncepto išparduotuvėje: daugiau prekių bei erdvės džiaugsmui
CROCS nuotr./Lietuvių ypač pamilta ir pasaulio ikona tapusi avalynė – naujo koncepto išparduotuvėje: daugiau prekių bei erdvės džiaugsmui

„Ši 73 kv. m dydžio išparduotuvė visada buvo gausiai lankoma CROCS mylėtojų. Tačiau ji jau išaugo visus poreikius, be to, prekės ženklas visame pasaulyje diegia naują prekybos konceptą. Todėl suplanavome reikšmingus pokyčius, kuriuos lankytojai pamatys jau netrukus, rugpjūčio 20-ąją. Šią dieną pirkėjus pakviesime į dar didesnę, atnaujintą, gausesnį asortimentą ir kitokį prekybos modelį pristatančią CROCS išparduotuvę“, – kalba pašnekovė.

CROCS nuotr./Lietuvių ypač pamilta ir pasaulio ikona tapusi avalynė – naujo koncepto išparduotuvėje: daugiau prekių bei erdvės džiaugsmui
CROCS nuotr./Lietuvių ypač pamilta ir pasaulio ikona tapusi avalynė – naujo koncepto išparduotuvėje: daugiau prekių bei erdvės džiaugsmui

Keisis net baldai ir prekių išdėstymas

I.Turlaitės teigimu, naujasis pasauliniu mastu diegiamas parduotuvių konceptas, kurį sukūrė pasaulyje garsi dizaino agentūra „Briggs Hillier“, siekia pabrėžti prekės ženklo DNR. Todėl pokyčiai spinduliuoja energija, švenčia pasirinkimą išsiskirti iš minios ir būti šiek tiek kitokiu.

CROCS nuotr./Lietuvių ypač pamilta ir pasaulio ikona tapusi avalynė – naujo koncepto išparduotuvėje: daugiau prekių bei erdvės džiaugsmui
CROCS nuotr./Lietuvių ypač pamilta ir pasaulio ikona tapusi avalynė – naujo koncepto išparduotuvėje: daugiau prekių bei erdvės džiaugsmui

„Tam netgi sukurtos specialios lanksčios ir modulinės parduotuvėje esančios baldų sistemos. Jos pritaikytos lengvam ir atviram produktų prieinamumui, leidžia klientams jaustis laisvai. O specialus naujas avalynės kabinimo būdas užtikrins, kad kiekvienas reikiamą batų dydį galės rasti be jokių rūpesčių“, – pasakoja pašnekovė.

CROCS nuotr./Lietuvių ypač pamilta ir pasaulio ikona tapusi avalynė – naujo koncepto išparduotuvėje: daugiau prekių bei erdvės džiaugsmui
CROCS nuotr./Lietuvių ypač pamilta ir pasaulio ikona tapusi avalynė – naujo koncepto išparduotuvėje: daugiau prekių bei erdvės džiaugsmui

„Be ryškių spalvų bei patogių skirtingų modelių gausos, – tęsia ji, – klientų lauks ir „Jibbitz“ aksesuarų stotelė su daugiau kaip 500 skirtingų variacijų personalizuoti savo CROCS. Pomėgiai, profesijos, sportas, kelionės ar mėgstamiausi personažai. Pasiūlysime viską, ko prireiks norint susikurti batų porą, atskleidžiančią unikalią asmenybę“.

CROCS nuotr./Lietuvių ypač pamilta ir pasaulio ikona tapusi avalynė – naujo koncepto išparduotuvėje: daugiau prekių bei erdvės džiaugsmui
CROCS nuotr./Lietuvių ypač pamilta ir pasaulio ikona tapusi avalynė – naujo koncepto išparduotuvėje: daugiau prekių bei erdvės džiaugsmui

Ne veltui, pažymi I.Turlaitė, CROCS šūkis yra „Come As You Are“ (liet. Būk toks(-ia), koks(-ia) esi). Jis kviečia į šios avalynės parduotuves ateiti drąsiai ir nebijoti išreikšti savęs bei savo stiliaus.

CROCS nuotr./Lietuvių ypač pamilta ir pasaulio ikona tapusi avalynė – naujo koncepto išparduotuvėje: daugiau prekių bei erdvės džiaugsmui
CROCS nuotr./Lietuvių ypač pamilta ir pasaulio ikona tapusi avalynė – naujo koncepto išparduotuvėje: daugiau prekių bei erdvės džiaugsmui

Parduoda milijonus, dirba su TOP dizaineriais

Tai, kad CROCS tapo pasauline ikona, pasak I. Turlaitės, visiškai nestebina. Pasirodęs 2002-aisiais, šis prekės ženklas sukėlė tikrą revoliuciją. Nors CROCS pradžioje buvo priimtas kontraversiškai, vėliau batus pamilo daugelis, o šiandien juos nešioja tiek kasdienio patogumo mylėtojai, tiek planetos įžymybės.

CROCS nuotr./Lietuvių ypač pamilta ir pasaulio ikona tapusi avalynė – naujo koncepto išparduotuvėje: daugiau prekių bei erdvės džiaugsmui
CROCS nuotr./Lietuvių ypač pamilta ir pasaulio ikona tapusi avalynė – naujo koncepto išparduotuvėje: daugiau prekių bei erdvės džiaugsmui

Tai atspindi ir prekės ženklo pardavimai. CROCS metinės pajamos pasaulyje viršija 4 mlrd. eurų. Šis prekės ženklas per metus parduoda apie 150 mln. batų porų ir rikiuojasi šalia garsiausių planetos mados namų bei dizainerių. Gamintojas netgi bendradarbiauja su „Balenciaga“, kartu siūlydami CROCS moteriškus batelius su kulniuku.

CROCS nuotr./Lietuvių ypač pamilta ir pasaulio ikona tapusi avalynė – naujo koncepto išparduotuvėje: daugiau prekių bei erdvės džiaugsmui
CROCS nuotr./Lietuvių ypač pamilta ir pasaulio ikona tapusi avalynė – naujo koncepto išparduotuvėje: daugiau prekių bei erdvės džiaugsmui

Svarbu paminėti ir tai, kad turbūt nėra kitos avalynės, kuri rinkoje turėtų tiek padirbinių, vis vien vadinamų „kroksais“. Todėl CROCS tapo netgi bendriniu šio stiliaus avalynės pavadinimu.

CROCS nuotr./Lietuvių ypač pamilta ir pasaulio ikona tapusi avalynė – naujo koncepto išparduotuvėje: daugiau prekių bei erdvės džiaugsmui
CROCS nuotr./Lietuvių ypač pamilta ir pasaulio ikona tapusi avalynė – naujo koncepto išparduotuvėje: daugiau prekių bei erdvės džiaugsmui

„Pagrindinis prekės ženklo tikslas, kurį jiems pavyksta įgyvendinti, yra stilius, modernumas, komfortas ir vertės kūrimas. Tai – ikoniški gaminiai, atpažįstami visame pasaulyje, skatinantys žmones būti drąsiais, mėgautis išskirtiniu patogumu. CROCS jau seniai nebėra tik „kiemo avalynė“. Dabar tai stiliaus ir komforto derinys, leidžiantis kiekvienam būti tokiu, kokiu norima. Todėl CROCS yra daugiau nei batai. Ši avalynė yra išraiška: savo nuotaikos, emocijų ir savitumo per spalvingus bei unikalius „Jibbitz“ aksesuarų pasirinkimus. Jei tuo dar nesusižavėjote, užsukite į mūsų išparduotuvę ir pamatysite, kaip lengva pamilti CROCS“, – kviečia įmonės „Open24“ Mažmeninės prekybos vadovė.

CROCS nuotr./Lietuvių ypač pamilta ir pasaulio ikona tapusi avalynė – naujo koncepto išparduotuvėje: daugiau prekių bei erdvės džiaugsmui
CROCS nuotr./Lietuvių ypač pamilta ir pasaulio ikona tapusi avalynė – naujo koncepto išparduotuvėje: daugiau prekių bei erdvės džiaugsmui

Atnaujinta CROCS išparduotuvė lankytojų nuo rugpjūčio 20-osios lauks outlet prekybos centre „Outlet Park“, Vilniuje, Verkių g. 31C.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis