„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Lietuvoje – naujas kosmetikos ženklas ir netradicinė parduotuvė

Lietuvoje ketvirtadienį pristatytos dvi naujienos grožio gurmanėms: naujo koncepto parduotuvė-grožio salonas ir naujas amerikietiškos kosmetikos prekių ženklas „Urban Decay“.
IMG_6615
„Douglas“ ir „Urban Decay“ pristatymas / „Douglas“ nuotr.

Kosmetikos ir parfumerijos tinklas „Douglas“ Lietuvoje pristatė visiškai naujo tarptautinio koncepto parduotuvę. Joje bus ne tik galima apsipirkti, bet ir naudotis individualiomis grožio paslaugomis ir profesionalų konsultacijomis.

Tokia parduotuvė – pirmoji Baltijos šalyse. Ji buvo atidaryta po daugiau nei mėnesį trukusios rekonstrukcijos PLC „Akropolis“, Vilniuje. Perplanavus erdvę, atsirado dvi papildomos zonos – SPA kabinetas ir profesionali makiažo mokykla. Artimiausiu metu bus įdiegta navigacijos sistema, kuri padės greičiau surasti pageidaujamas odos priežiūros priemones.

„Douglas LT“ finansų direktorius Paulius Prižgintas teigė pastebėjęs, kad įprastos kosmetikos ir parfumerijos prekių lietuviams nebepakanka, tautiečiai nori modernesnių sprendimų.

„Douglas“ nuotr.
„Douglas“ nuotr.

Kartu su parduotuvės atidarymu pirmąkart Baltijos regione pristatytas ir prekės ženklas „Urban Decay“. Šiai amerikietiškai kosmetikai – jau 20 metų.

Viskas prasidėjo nuo to, kad būsimoji prekės ženklo įkūrėja Wende Zomnir ieškojo violetinio nagų lako. Tuo metu parduotuvėse karaliavo rožiniai, smėliniai ir raudoni atspalviai. Moteris suprato, kad arba reikia eiti į neaiškų kioską ir rizikuoti savo nagais, arba ji gali susikurti, ko jai reikia, pati. Taip 1996-aisiais gimė „Urban Decay“. Tuo metu Los Andžele, kur kosmetikos ženklas buvo įkurtas, buvo daug nykstančių vietų, tad ir pavadinimas, išvertus iš anglų kalbos, reiškia miestų nykimą, apleistas industrines vietas.

Makiažas neturėtų maskuoti mūsų ar statyti į kažkokius rėmus, tai saviraiškos priemonė, kad mes ieškotume savęs ir suprastume save.

Kompanija neturi jokių rėmų ar ribų, todėl produktų pavadinimai sufleruoja arba į seksą, arba į narkotikus („Virgin“, „69“ ir pan.). „Urban Decay“ šūkis – grožis su charakteriu, aštrumu. Teigiama, kad kosmetikos ženklas tobulai atspindi pakvaišusią jo kūrėją, kuri apibūdinama kaip makiažo maniakė. Pakuotės ryškios, produktų spalvų – begalybė, jos dažnai keičiasi.

„Makiažas neturėtų maskuoti mūsų ar statyti į kažkokius rėmus, tai saviraiškos priemonė, kad mes ieškotume savęs ir suprastume save“, – tokia filosofija vadovaujasi W. Zomnir.

„Douglas“ nuotr./Tarptautinė vizažistė Gerda Miller
„Douglas“ nuotr./Tarptautinė vizažistė Gerda Miller

Renginio metu tarptautinė vizažistė Gerda Miller modeliui sukūrė lengvą pavasarinį makiažą, kurį „paaštrino“ ryškiu lūpdažiu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs