Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Londone įsikūrusių lietuvių aksesuarus iš šilko pamėgo ir studentės, ir karjeros moterys

Dvi lietuvės ir niujorkietė sukūrė aksesuarų verslą, kurį plėtoja iš Londono bei Niujorko. Didžiosios Britanijos sostinėje įsikūrusios lietuvės Rasa ir Milda bei Nishta iš Niujorko šiuo metu gyvena itin intensyviai – vaikus palikusios patikimose vyrų rankose, jaunos moterys skuba tartis dėl naujausių sezono tendencijų, rūpinasi medžiagomis ir kolekcijos įvaizdžiu.
„Silk Philosophy“ aksesuarai
„Silk Philosophy“ aksesuarai / Redos Mickevičiūtės nuotr.

Lietuvė Rasa septynerius metus dirba finansų industrijoje, Milda yra mokesčių politikos specialistė, o Nishta pastarąjį dešimtmetį konsultuoja sveikatos apsaugos kompanijas.

Šias tris moteris suvedė aistra turėti kūrybos kalvę, kurioje jos galėtų realizuoti ne tik savo profesinius įgūdžius, bet ir moteriškas svajones – vos prieš metus jos įkūrė prekės ženklą „Silk Philosophy“. Bendramintės pradėjo nuo unikalių šilkinių aksesuarų linijos – ant riešo rišamų šilko skarelių, kitaip – šilko apyrankių.

Asmeninio albumo nuotr./„Silk Philosophy“ įkūrėjos Nitsha, Rasa ir Milda
Asmeninio albumo nuotr./„Silk Philosophy“ įkūrėjos Nitsha, Rasa ir Milda

Rasos, Mildos bei Nitshos darbo aplinka reikalauja laikytis klasikinės aprangos stiliaus. Jos bei jų kolegės dažniausiai dėvi griežtus kelnių ar sijonų kostiumėlius. Moterys teigia pastebėjusios, kaip jų kolegės nuolatos ieško būdų pagyvinti „biuro uniformą“. Tad jų šilko apyrankes iš pradžių pamėgo būtent tokios moterys.

Prabėgus vos metams nuo įmonės įkūrimo, inovatyvius spalvingus aksesuarus įsigyja ir stilingos studentės, ir sėkmingai karjeros laiptais kopiančios profesionalės.

„Silk Philosophy“ apyrankės gaminamos iš prabangių audinių atraižų, likusių kuriant aukštosios mados kolekcijas. Visos medžiagos atkeliauja per audinių platintojus Niujorke, kur kūrėjos kaskart atrenka to sezono tendencijas atspindinčius audinius iš „Oscar de la Renta“, „Anna Sui“, „Roberto Cavalli“, „Ralpho Laureno“ ir kitų mados namų.

Asmeninio albumo nuotr./„Silk Philosophy“ apyrankė
Asmeninio albumo nuotr./„Silk Philosophy“ apyrankė

Naudodamos šiuos audinius, pasirūpindamos, kad atraižos nebūtų tiesiog išmetamoms, „Silk Philosophy“ įkūrėjos prisideda prie „atsakingos mados“ (responsible/sustainable fashion) tendencijos bei vadinamos „perdirbtos“ (recycled), aplinkai nežalingos mados.

Vos prieš metus kūrėjos pardavė pirmąją apyrankių kolekciją, o šiandien Londone ir Niujorke jau veikia dvi „Silk Philosophy“ ateljė, ką tik išleista ketvirtoji aksesuarų linija. „Silk Philosophy“ aksesuarai parduodami ne tik Lietuvos, Londono ar Niujorko, bet ir Singapūro, Čikagos bei Indijos butikuose. Neseniai moterys pasirašė sutartį su Honkonge esančiu „Four Seasons“ viešbučiu, kur jau galima įsigyti „Silk Philosophy“ kūrinių.

Asmeninio albumo nuotr./„Silk Philosophy“ apyrankė
Asmeninio albumo nuotr./„Silk Philosophy“ apyrankė

Šias apyrankes klientės dėvi labai įvairiai – kaip rankinės aksesuarą, plaukuose, ant riešo ar kaip mažą šalikėlį aplink kaklą. Spalvų, raštų žaismas bei užrišimo stilius kaskart suteikia vis kitokį įvaizdį dienos drabužių deriniui.

Viskas prasidėjo nuo to, kad merginos pačios pradėjo ryšėti apyrankes. Tačiau sulaukusios kolegių klausimų, kur tokių būtų galima įsigyti, ėmė galvoti apie pardavimus. Pirmąją trijulės sukurtą „Silk Philosophy“ kolekciją pati pasiuvo niujorkietė Nishta. Iš Mauricijaus kilusi moteris turi įgimta mados gyslelę – jos senelis buvo siuvėjas.

Bendramintės džiaugiasi, jog „Silk Philosophy“, prasidėjęs kaip laisvalaiko projektas, tapo sėkmingai augančiu prekės ženklu. „Malonu matyti, kad moterims pabodo tamsios spalvos, griežto stiliaus uniformos bei tradiciniai drabužių ansambliai. Smagu, kad merginos dėvi mūsų aksesuarus, norėdamos išsiskirti iš minios. Jos pasitiki savimi ir nebijo būti spalvingos bei kūrybingos“, – sako viena „Silk Philosophy“ įkūrėjų Rasa.

„Juokaujame, kad mūsų šilko apyrankės leidžia moterims tapti savo pačių asmeninėmis stilistėmis. Niujorkietės mėgsta „Silk Philosophy“ apyrankes, nešiodamos jas kaip rankinės aksesuarus, o štai prancūzaitės mieliau rišasi jas ant riešo šalia kitų smulkesnių apyrankių ar taip pat ant rankinės“, – pasakoja kūrėja Milda.​

Asmeninio albumo nuotr./„Silk Philosophy“ apyrankė
Asmeninio albumo nuotr./„Silk Philosophy“ apyrankė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų