Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Londone pristatytoje D.Šopytės 2020 m. pavasario kolekcijoje – dėmesys gamtai

Vykstant Londono mados savaitei savo naujausius kūrinius – 2020 m. pavasario ir vasaros kolekciją – pristatė Ispanijoje gyvenanti lietuvė dizainerė Dovilė Šopytė, įkūrusi mados namus „Shopyte“.
„Shopyte“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai
„Shopyte“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai / Simono Armstrongo nuotr.

Naujausią kolekciją dizainerė D.Šopytė pavadino „Sąmoninga istorija“, joje daugiausia dėmesio skyrė gamtai ir miškų atkūrimui, taisydama tai, kas buvo sunaikinta, o ne sunaikindama tai, kas liko, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Kolekcijoje vyrauja drąsa ir gaivūs tonai: daug baltos spalvos, žalios ir rožinės atspalvių.

Mados namų kuriami drabužiai pasižymi elegancija ir klasika, tai justi ir kitų metų šiltajam sezonui skirtoje kolekcijoje.

Mados namų naujausios kolekcijos pristatyme ant podiumo buvo galima išvysti ir 22-ejų australų modelį Madeline Stuart, turinčią Dauno sindromą.

Simono Armstrongo nuotr./„Shopyte“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcija: Madeline Stuart
Simono Armstrongo nuotr./„Shopyte“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcija: Madeline Stuart

Kaip yra sakiusi pati dizainerė, ji kuria drabužius moterims, vertinančioms kokybę, moteriškumą ir tvarumą. Su visose kolekcijose pastebimu giliu minimalizmo jausmu, D.Šopytė mano, kad mažiau yra daugiau. Dizainerė nekreipia dėmesio į didžiulį šiuolaikinės kultūros norą sekti naujausias tendencijas ir vietoj to kuria etiškus ir tvarius drabužius.

Neseniai mados namai prisijungė prie pelno nesiekiančios organizacijos „One Tree Planted“, kuri užsiima visuotinu miškų atsodinimu. „Nuo šiol kiekvienas įsigijęs mūsų kuriamų drabužių prisidės prie medžių atsodinimo visame pasaulyje – kiekvienas įsigytas drabužis reikš vieną pasodintą medį“, – sakė dizainerė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos