Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lūpdažių linijos reklamai „Gucci“ pasirinko dainininkę netobulais dantimis

Lūpdažių reklamos linkusios pasakoti tam tikrą istoriją: tradicinio grožio modelis su tradicinio grožio lūpomis užsitepa lūpdažį ir plačiai nusišypso, atidengdama tradiciškai tobulus simetriškus baltus dantis. Tačiau pirmą kartą „Gucci Beauty“ nubrėžė kitokią kryptį – naujos lūpdažių kolekcijos veidu pasirinko 26-erių dainininkę Dani Miller, rašo refinery29.com.
Dani Miller (viduryje)
Dani Miller (viduryje) / Instagram nuotr.

D.Miller dantys nėra tobuli: kai kurie kreivi, kai kurie – pageltę, o tarp priekinių dantų ir iltinių yra didžiuliai tarpai. Nepaisant to, reklaminės kampanijos – kuri sukurta atkartodama 80-ųjų kosmetikos reklamas – vaizdas įtraukia plačią D.Miller šypseną, o jos lūpos papuoštos ryškiai raudonu lūpdažiu.

Pagrindinei iš Bruklino kilusios grupės „Surfboard“ vokalistei reklamos pasirodymas buvo labai emociškai stipri akimirka.

„Vos neapsiverkiau iš laimės, kai pamačiau, kokią nuotrauką jie panaudojo, - „Refinery29“ sakė D.Miller. – Tai buvo išlindimas iš spintos, šventė, kadangi pagaliau galiu būti pati savimi. Ilgai užtrukau, kol pradėjau gerai jaustis savame kailyje. Kiekvienas turime savų kompleksų, kurių stengiamės atsikratyti, tačiau ši reklama mane apstulbino. Bus nuostabu, kadangi žmonės bus įkvėpti ir nesijus vieniši.“

D.Miller pripažįsta, kad ji ilgai užtruko, kol pagaliau galėjo priimti savo dantis tokius, kokie jie yra, ypač po daugybės vaikystėje patirtų patyčių:

„Kai buvau maža, žmonės tyčiojosi iš mano dantų. Galvodavau „Kas per velnias? Tai aš. Žmogau, aš tokia gimiau.“ Kai mokiausi mokykloje, turėjau dantų plokštelę su dirbtiniais dantimis, kartais ji net iškrisdavo. Net galvojau „Gerai, turiu nesišypsoti, nes žmonės pastebės, o tada net negalėsiu išlaikyti šito darbo.“ Tiesiog negalėjau būti 100 procentų savimi.“

Kartą, visata visam laikui pasirūpino ta plokštele.

„Kartą, ir aš visiškai rimtai, ji įkrito į vandenyną, - sako D.Miller. – Pagalvojau: „Pala, būti savimi daug paprasčiau.“ Užtrukau, kol pagaliau galėjau atsikratyti visų su tuo susijusių kompleksų.

Kai pradedi nuoširdžiai būti savimi ir mylėti save, žmonės, kurie jūsų nepriima ir atsisijoja gali eiti toliau ir nebegrįžti. Žmonės, kurie lieka, myli jus už tai, kokie esate. Kai tik pakeičiau mąstymą ir pradėjau matyti grožį šiame trūkume, pagalvojau: „Vau, gyvenimo taisyklės.“ Dabar aš myliu savo dantis.“

Be šypsenos, D. Miller sako, kad buvimas šios kosmetikos linijos dalimi (reklaminėje kampanijoje yra ir 80-ųjų stiliaus video reklama) reiškia jos kompleksų, susijusių su makiažo naudojimu, pabaigą.

„Augdama nesijaučiau pakankamai moteriška, - sako D. Miller. – Tačiau jaučiu, kad Alessandro (Alessandro Michele, „Gucci“ kūrybos direktorius) ir visa jo kampanija kviečia visas – nesvarbu, kas esate, ką mėgstate, ir koks jūsų moteriškumo lygis – tiesiog linksmintis, išdykauti, ir tai, ką žmonės laiko trūkumais ar „netradiciniu grožiu“, priversti švytėti ir paversti tikrai gražiu.“

Dainininkė tikisi, kad jos dalyvavimas šios linijos reklaminėje kampanijoje sutriuškins stereotipą, kad gražiausios šypsenos yra tik su „tobulais“ dantimis.

„Manau, kad kalbant apie šypsenas ir kosmetikos reklamas, reikalai turi keistis – kosmetiką reklamuoti turėtų ne tik trūkumų neturintys veidai, - teigia D.Miller. – Kai kuriems tai patinka – tai gražus įvaizdis – tačiau labai pavojinga versti visus spraustis į tam tikrus rėmus. Manau, kad Alessandro ir „Gucci“ padarė didžiulį žingsnį link „Viskas gerai. Tai šaunu. Būkite įkvėptos buvimo savimi.“

D.Miller įkvėpė dar viena šios lūpdažių kolekcijos detalė. Kiekvienas atspalvis yra įkvėptas ikoniškais senojo Holivudo filmais ir herojėmis, kurias suvaidino tokios aktorės kaip Jean Harlow, Maureen O‘Hara, Bette Davis ir daugelis kitų.

„Tos moterys visos tokios gražios, ir, manau, labai ypatinga, kad jos yra pernešamos į šių dienų pasaulį, - sako D.Miller. – Visos spalvos, bei visa kolekcija pulsuoja saviekspresija, jas galima naudoti „trūkumų“ paryškinimui ir tiesiog vakarėliui. Kad ir kokią keistą ypatybę, netelpančią į standartinio grožio rėmus, turite, šaunu ją priimti. Kai tai padarysite, jausitės daug geriau – patikėkite manimi.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?