M.Palaikytė patarė, kokius kostiumus rinktis išleistuvėms ar vestuvėms

Ketvirtadienio vakarą Vilniuje vyko vyriškos mados vakaras su mados tendencijų prognozuotoja ir Vyrų mados savaitės organizatore Marija Palaikyte. Ji atskleidė pagrindines vyriškos mados kryptis bei patarė, kaip puoštis artėjančioms vasaros sezono šventėms. Ir ne tik.
Marija Palaikytė
Marija Palaikytė / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Ilgametę patirtį vyriškos mados industrijoje turinti Marija Palaikytė puikiai žino, kaip turi atrodyti stilingas ir savimi pasitikintis vyras. Vyriškų kostiumų salone „Aprangos kodas“ susirinkusiems svečiams ji papasakojo, kaip išsirinkti sau tinkantį kostiumą, bei įvardijo, kokios yra pagrindinės šio sezono tendencijos vyrų madoje.

Pasak jos, šį sezoną vyrams išskiriamos kelios pagrindinės tendencijos – langelių ir dryžių raštai bei ryškesnės spalvos. Grįžta balta spalva, taip pat dominuoja šviesūs rudos spalvos atspalviai, samanų ir vandens gėlumo žalia.

Marija teigia, jog vyrų mada laužo taisykles – nebėra nevyriškų raštų ar spalvų, kurių nedera dėvėti. Mada yra išsiilgusi džentelmeniškų derinių ir aksesuarų, ypač tampa svarbios pasirinktos detalės – švarko atlapo smeigės, kišenėles dekoruojančios fantazijos, įvairių raštų kaklaraiščiai. Taigi patarimas vyrams - būti dėmesingiems detalėms ir savo asmeninį įvaizdį kurti jų neaplenkiant.

Marija Palaikytė Lietuvos tiek jaunikiams, tiek abiturientams siūlo išlaisvinti savo fantaziją, nebijoti aksesuarų ar ryškesnių pasirinkimų.

„Jaunam žmogui ypač nevertėtų baimintis drąsesnių sprendimų. Vestuvių mada taip pat laisvėja, drąsėja, vyrauja tokios spalvos, kaip bordo, mėlyna, žalia ar šviesūs atspalviai“, - pabrėžė mados tendencijų prognozuotoja. Tačiau, pasak jos, svarbiausias dalykas yra darnus poros įvaizdis ir tarpusavio harmonija.

Sėkmingas įvaizdis neabejotinai gali prisidėti prie realios asmeninės sėkmės kūrimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis