Madingiausios 2022 m. spalvos: kokios turėtų atsidurti jūsų garderobe ir interjere

Kiekvienų naujų metų pradžioje mados analitikai ir tendencijų stebėtojai imasi svarbiausios užduoties – prognozuoti ateinančių keturių sezonų mados tendencijas, nuotaikas ir kursą. Vienas iš pagrindinių elementų, ypač kalbant apie garderobo formavimą, yra spalva.
Madingiausios 2022 m. spalvos
Madingiausios 2022 m. spalvos / Vida Press nuotr.

Jau ne kartą kalbėta apie spalvos įtaką pasirinkto įvaizdžio sėkmei – juk neretai būtent šis akcentas tampa kertiniu ir lemiančiu, kaip būsite sutikti, priimti bei įvertinti. Skirtingi spalvų ir technologijų institutai bei kompanijos yra priėjusios prie savų išvadų, atsakydamos į klausimą, kokia spalva dominuos ateinančių metų mados ir socialinio gyvenimo paveiksle.

Nuodugnios analizės bei apgalvoto svarstymo reikalaujanti tendencijų analizė kasmet nubrėžia madingiausių ir populiariausių spalvų gaires.

Paprastai rezultatai gaunami po itin ilgo ir daugybės etapų reikalaujančio proceso – remiamasi pramogų industrijos, pramonės, kino, meno kolekcininkų, mados, kitų dizaino sričių, kelionių krypčių, gyvenimo būdo, televizijos, socialinių bei ekonominių sąlygų veiksniais ir jų dinamika. Įvertinę visų aspektų įtaką, ekspertai apibendrina savo stebėjimus ir priima sprendimus.

123RF.com nuotr./Mergina mėgina nusistatyti savo tipą ir tinkamiausias spalvas
123RF.com nuotr./Mergina mėgina nusistatyti savo tipą ir tinkamiausias spalvas

Be abejo, pradėti šią temą derėtų nuo žvilgsnio į prestižiškiausios įstaigos, Naujajame Džersyje įsikūrusio „Pantone“ spalvų instituto, prognozę. Pagal nusistovėjusias daugiametes tradicijas, „Pantone“ sprendimas paprastai turi milžinišką įtaką skirtingoms ir toli gražu ne vien madą apimančioms sritims ir jose dirbantiems žmonėms: medžiagų technologams, tekstūrų kūrėjams, žiniasklaidos platformoms, kultūros ir sporto renginiams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis