„Mados infekcijos“ duetas „Leonsenberg“: kurdami nesivaikome vyraujančių tendencijų

Praėjusiais metais „Mados infekcijoje“ debiutavę Viktorija Rosenberg ir Paulius Leonas, prekių ženklo „Leonsenberg“ įkūrėjai, žiūrovus pribloškė avangardinės mados kolekcija „Anti.mas“. Šiemet balandžio 13 ir 14 d. vyksiančioje „Mados infekcijoje“ dizaineriai pristatys ryškią kolekciją I WON.
Viktorija Rosenberg ir Paulius Leonas
Viktorija Rosenberg ir Paulius Leonas / Asmeninio archyvo nuotr.

Joje vyraus neįprastos formos, siluetai, medžiagų faktūros, ryškios spalvos, kurios atskleis drąsų, rizikingą, provokuojantį, kūrybinių tikslų siekimą, nepasidavimą nesėkmėms.

O kol laukiame didžiausio mados renginio Lietuvoje, kviečiame susipažinti su Viktorija ir Pauliumi. Jų kolekciją išvysite balandžio 14-ąją Šiuolaikinio meno centre Vilniuje.

Asmeninio archyvo nuotr./„Leonsenberg“ kūryba
Asmeninio archyvo nuotr./„Leonsenberg“ kūryba

– Papasakokite, kaip atsidūrėte mados pasaulyje?

Viktorija: Nuo pat vaikystės mus abu domino įvairūs menai, nes užaugome šeimose, kuriose menas nebuvo svetimas. Kaip vieną meno išraiškų pasirinkome madą, todėl įstojome į kostiumo dizainą. Metus pastudijavę supratome, kad šis pasirinkimas nebuvo klaidingas, nes nuo pat pirmo kurso ėmė neblogai sektis. Iki šiol vystome savo veiklą ir per tokią kūrybos formą stengiamės kalbėti apie mums svarbius dalykus.

– Iš kur semiatės idėjų ir kas jums svarbiausia kūryboje?

Paulius: Dažniausiai kūrybinių idėjų ieškome sau artimoje aplinkoje, analizuojame temas, kurios mums asmeniškai yra aktualios. Darbą dalijamės pagal tai, ką kuris sugeba geriausiai, tačiau kiekviename žingsnyje viską sprendžiame kartu, kad pasiektume geriausią įmanomą rezultatą.

Kaip dizaineriai, jaučiame pareigą daryti žmones išskirtinius, todėl viena mūsų vertybių yra unikalumas. Laikydamiesi šios vertybės netiražuojame savo gaminių, kiekvienas tam tikromis detalėmis yra kitoks. Be to, kurdami nesivaikome vyraujančių tendencijų. Juk įdomiau sugalvoti pačiam, nei remtis tuo, kas jau pateikta.

Viena mūsų vertybių yra ir drąsa. Dažniausiai naudojame ryškias spalvas, kurios galėtų atkreipti žmonių dėmesį gatvėje.

Asmeninio archyvo nuotr./„Leonsenberg“ kūryba
Asmeninio archyvo nuotr./„Leonsenberg“ kūryba

– Ar galėtumėte įvardyti didžiausią savo sėkmę ir nesėkmę? Kas tai būtų?

Viktorija: Ryškiausia sėkmė – iškovota galimybė pristatyti savo kūrybą viešai – „Mados infekcijos“ renginyje. Savo nesėkme turbūt galime vadinti lėšų trūkumą, tačiau tokia realybė tik skatina ieškoti būdų, kaip nesėkmę paversti sėkme.

– Kas, jūsų nuomone, formuoja madą?

Paulius: Manome, kad madą formuoja įvairūs socialiniai, ekonominiai, kultūriniai, istoriniai reiškiniai. Taip pat įvairios šiandienos problemos, kurios turi įtakos ir suteikia pagrindą dizaineriams kurti, išreikšti savo požiūrį, pateikti problemų sprendimus ir bandyti pakeisti esamą situaciją.

– Ko labiausiai bijote?

Paulius: Nesuspėti laiku atlikti numatytų darbų.

– Kas jus labiausiai vargina ir kaip nuo to pailsite?

Viktorija: Labiausiai išvargina šiandienis greitas gyvenimo tempas, pikti žmonės ir nuo jų kylančios neigiamos emocijos. O atsipalaidavimas... Kai nesi milijonierius, ilsėtis nėra laiko!

– Geriausias kada nors gautas patarimas:

Viktorija: Niekada nepasiduokite, nes pasiduoti nėra laiko!

Jubiliejinė „Mados infekcija“ kviečia į modelių atranką, kurioje laukiami ne tik profesionalūs modeliai. „Infekcijos kastingas“ vyks kovo 24 d. prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų