„Mados inventorizacija“ – ir dizaineriams profesionalams, ir mada besidomintiems

Jubiliejinė „Mados infekcija“ šiemet plečia festivalio veiklą ir pirmą kartą organizuoja „Mados inventorizaciją“ – renginį profesionalams, skirtą mados industrijos ir verslo sektoriaus bendradarbiavimui plėtoti, taip pat potencialiems partneriams iš užsienio pritraukti, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Mados inventorizacija
Modelis / Tautvydo Stuko nuotr.

„Mintis apie tokį renginį brendo seniai. Liūdna, kai itin gabūs konkurso „Injekcija“ nugalėtojai startuoja su stipria kolekcija, bet negalėdami įsitvirtinti sustoja arba net pakeičia veiklos kryptį. Nekalbant apie ilgametę patirtį turinčius kolegas, kuriems didesnis užsakymas tampa iššūkiu dėl investicijų trūkumo, o siekiant plėsti veiklą užsienio rinkose reikia itin daug išteklių, nes viskas: dalyvavimas parodose, audinių ar furnitūros pirkimas, gamyba – brangus malonumas.

Vargu ar vienas dizaineris sulauktų didelio susidomėjimo, bet, jei pavyks suburti kritinę masę, tikimės, kad ilgainiui šis renginys taps unikalia mados verslo skatinimo platforma.

Todėl šiemet į „Mados inventorizaciją“ kviečiame visus dizainerius, pajėgius užsiimti masine gamyba, o taip pat specialiai kviečiame užpirkėjus iš užsienio. Vargu ar vienas dizaineris sulauktų didelio susidomėjimo, bet, jei pavyks suburti kritinę masę, tikimės, kad ilgainiui šis renginys taps unikalia mados verslo skatinimo platforma ir kasmet sulauks didesnio dėmesio“, – apie idėją pasakoja Sandra Straukaitė.

Žvilgsnis į Rytus

Lietuvoje apie „Mados inventorizaciją“ girdėjęs ne vienas, partneriams užsienyje renginys neatsitiktinai pristatomas „Eastern European Showroom“ pavadinimu. „Pastaruoju metu pasaulinė mados industrija įkvėpimo ieško Rytų Europos regione. Dėmesio ir pripažinimo sulaukia nebūtinai tie, kurie dirba Milane, Paryžiuje ar Niujorke. Anksčiau bandyta lygiuotis į Vakarų kultūros tendencijas, dabar savo kilmės suformuotą braižą Rytų Europos dizaineriai drąsiai pateikia kaip vertingą išskirtinumą“, – apie vyraujančias mados tendencijas pasakoja renginio kuratorė Milda Savickienė.

„Mados inventorizacija“ vyks balandžio 14–15 d. Vilniaus rotušėje. Pirmoji renginio diena skirta profesionalams ir įsigijusiems bilietą į „Mados infekciją“, antroji – visiems besidomintiems. Dizaineriai kviečiami registruotis interneto svetainėje www.easterneuropeanshowroom.com.

„Podiumas dizaineriui būtinas. Tik jis – tikrasis kūrybos variklis. Bet norint išgyventi ir augti, investuoti į idėjas, žinias ir technologijas, to nepakanka. Turime pralaužti ledus ir užvesti mados verslo variklį. Po vieną daug nenuveiksime, bet susivieniję – būsime didelė jėga“, – priduria „Mados infekcijos“ idėjinė vadė S.Straukaitė.

Apie „Mados infekciją“
Nuo 1999 m. kiekvieną pavasarį Šiuolaikinio meno centre vykstančioje „Mados infekcijoje“ savo kūrybą pristato per 16 dizainerių iš Lietuvos ir užsienio. 2008 m. festivalis pradėjo rengti perspektyviems talentams skirtą konkursą „Injekcija“. Per visą konkurso istoriją kompetentinga komisija atrado ir padėjo iškilti daugiau kaip 50 naujų mados talentų. Lietuvos kultūros tarybos remiamas festivalis šiemet jau dvidešimtas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų