Mados tendencijų prognozuotoja M.Palaikytė pasakė, ar galime „vestis“ tampres į biurą

„Darbinės aplinkos drabužiai turėtų mus įkvėpti, o visais kitais atvejais, klausimas skambėtų, kur mes einame ir ką norime veikti. Jei apranga skirta profesinei aplinkai, ji ir turėtų būti tokia, kuri nuteikia mus darbui. Aš pati tamprių, kaip darbo aplinkos drabužių, neįsivaizduoju“, – sako mados tendencijų prognozuotoja ir analitikė Marija Palaikytė.
Marija Palaikytė
Derinys su odinėmis kelnėmis / Mariaus Žičiaus nuotr.

„Ar tamprės pačios savaime yra blogis? Tikrai ne. Bet tai probleminis drabužinės elementas, su kuriuo nereikėtų per daug eksperimentuoti.

Galbūt jos galėtų būti pasirinkimu neįpareigojančiai vakaro aprangai ar su judesiu ir mobilumu susijusiai veiklai.

Daug priklauso ir nuo pačių tamprių, kokio jos audinio, su kuo derinamos ir pan.“, – apibendrina mados tendencijų prognozuotoja M.Palaikytė.

123RF.com nuotr./Odinės tamprios kelnės: deriniai
123RF.com nuotr./Odinės tamprios kelnės: deriniai

Geros ir sėkmingos aprangos taisyklė, anot jos, yra būti laiku ir vietoje.

O mados pasaulio tendencijose yra ir 90-ųjų stiliaus įkvėpimų, ir ant podiumo tamprių matomų iš latekso, odos, it t.t. Taigi dar vienas svarbus klausimas, kada ir prie kokios aprangos jas deriname?

„Aptempti drabužiai neturėtų būti nei biuro, nei darbo erdvės pasirinkimas. Bet labai daug priklauso ir nuo profesinės mūsų veiklos srities, nuo įmonės vidaus taisyklių.

Žinoma, pasitaiko įmonių, kur ir ant sėdmaišių žmonės dirba, bet aš laikyčiausi tos filosofijos, kad vis tiek drabužio paskirtis yra mus nuteikti tam tikrai nuotaikai: darbui, laisvalaikiui ar pramogoms.

Mano drabužinėje taip pat yra aptempta sportinė apranga, bet jokiais būdais ja nesipuošiu savo kasdienybėje.

O jei apibendrinti, tai nepasakyčiau, kad tamprės yra naujausios ir aktualiausios mados elementas. Taip, daug kas su jomis jaučiasi patogiai, bet šiam drabužiui savas laikas ir sava vieta.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis