Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Mados tinklaraštininkės žvilgsnis į madą: tai stulbinama!

Be jokios abejonės, mada ir dizainas yra meno dalis. Tačiau šįkart norėtume pakalbėti apie išskirtinį vienos mados tinklaraštininkės kuriamą katalogą.
„Where I See Fashion“ koliažas
„Where I See Fashion“ koliažas / „Instagram“ nuotr.
Temos: 3 Milanas Mada Menas

Šis katalogas vadinamas WISF (angl. Where I See Fashion), arba „Kur aš matau madą“.

Čia italų mados dizaino absolventė iš Milano Biana Luini viešina ant mados podiumų pasirodančius dizainerių kolekcijų modelius ir visa, kas įkvepia kuriamą madą dėl spalvų ir formų susieti su daile, gamta, architektūra, fotografija. Rasti ją galite ir „Facebook“ tinkle (spauskite nuorodą).

Įkvėpimas ieškoti panašumų atsirado dar 2013 metų vasarą naršant interneto svetainėse.

Dizaino studentė svajoja tapti mados žurnalo redaktore, todėl per dieną ji peržiūri šimtus įvairiausių nuotraukų – iš jų ir gimė ši originali idėja. Pasižvalgę po WISF tinklaraštį išvysime ne vieną puikiai pažįstamą atvaizdą: žymų paveikslą ar skulptūrą, mėgstamas gėles, kraštovaizdžius, gal net dangaus kūnus ar buities daiktus.

Merginos pomėgis sulaukė daugybės dėmesio, kurio ji niekada nesitikėjo. Pasirodė ne vienas straipsnis, kad jos susieti deriniai – neprilygstamas atradimas, privertęs į madą pažvelgti naujai ar bent atsigręžti į jos pradmenis.

Peršasi viena išvada: žmogus neatsiejamas nuo savo aplinkos, ir tie patys vaizdiniai kartojasi absoliučiai visur, nesvarbu, kokį raiškos būdą ar priemones pasirinktume.

Neabejojame, kad ir jūs, skyrusi vos kelias minutes, mėgausitės estetikos keliamu malonumu ir kilstelėsite antakius iš nuostabos: „Kaipgi aš pati to nepastebėjau?! “

Siūlome pasigrožėti:

 

Plačiau apie dizainerių išradingumą skaitykite 34-ajame savaitraščio „Ji“ numeryje!

Redakcijos archyvo nuotr./Žurnalo „Ji“ viršelis (34 nr.)
Redakcijos archyvo nuotr./Žurnalo „Ji“ viršelis (34 nr.)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos