Makiažo stebuklus pademonstravusi britė sulaukė itin neigiamos reakcijos

Komentatoriai išties gali būti žiaurūs, tačiau tokios jų reakcijos savo nuotraukas internete išplatinusi mergina iš Didžiosios Britanijos tikrai nesitikėjo.
Makiažo galia
Makiažo galia / „Scanpix“/„Caters News Agency“ nuotr.

Turėjusi tikslą pademonstruoti makiažo galią ir nuotraukas, kuriose pavaizduotas jos pusiau išdažytas veidas, internete išplatinusi Maisie Beech (19 m.) buvo šokiruota sulaukusi itin žiaurių komentarų.

Interneto hitu tapusias jos nuotraukas, kurias per dvi savaites peržiūrėjo daugiau kaip 2 mln. internautų, mergina nusprendė pasidaryti po to, kai vieną rytą jos brolis įvertino, kaip stipriai išsidažius pasikeičia jos bruožai.

Ir nors vieni jų įvertino M. Beech sugebėjimus meistriškai įvaldyti kosmetiką, kiti sureagavo kur kas negatyviau, jauną merginą išvadindami bjauria, baisia ar šlykščia. Kai kurie komentatoriai netgi pagalvojo, jog M. Beech serga vėžiu, alopecija (plaukų slinkimas) ar yra albinosė.

„Aš dievinu makiažą, tačiau dažausi vien tik dėl savęs ir nė kiek nebijau viešumoje rodytis ir nepasidažiusi. Tikrai nebandau makiažo priemonėmis paslėpti savo veido, man kosmetika yra mada ir nemanau, kad pernelyg prisidažiusios merginos turėtų būti vadinamos bjauriomis“, – portalui „The Daily Mail“ pasakojo devyniolikmetė.

M. Beech tikina makiažui kasdien sugaištanti maždaug pusę valandos, o atremdama jai dėl nupieštų antakių mėtomas komentatorių strėles, mergina tikina juos piešianti dėl to, kad natūraliai jie yra itin šviesūs, „albinosinio baltumo“.

Merginą internautų reakcija nustebino dar ir dėl to, kad, jos manymu, makiažas ne taip stipriai ir pakeičia natūralų jos veidą, tačiau M. Beech tikina ateityje svajojanti makiažu užsiimti profesionaliai.

VIDEO: Maisie Beech makiažas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis