Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Marija Palaikytė: „Nėra nevyriškų spalvų – yra nevyriški vyrai“

Vyrų mados savaitės organizatorės ir jiems skirtos studijos „Trend Wave“ savininkės Marijos Palaikytės nuomone, Lietuvoje supratimas apie vyrišką estetiką – tragiškas. „Pirmiausia – dėl klaidingo ir ydingo visuomenės požiūrio į vyrišką išvaizdą ir apskritai dėl nesuvokimo, ką reiškia stilius ir mada“, – savo kritiškos nuomonės į vatą nevynioja mados specialistė.
Marija Palaikytė
Marija Palaikytė / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

M.Palaikytės nuomone, Lietuvoje neįtikėtinai įsišaknijusi aplinkinių nuomonės baimė. „Tai baimė būti nepripažintam, pasmerktam, sukritikuotam. Vyrai vengia būti saviti, vengia perteikti savo individualius bruožus per aprangą. Vyrauja klaidingas supratimas, kad dėmesys savo išvaizdai kažkaip sumenkina prigimtinį vyriškumą“, – pastebi mados tendencijų prognozuotoja.

Modernus vyras yra išsilavinęs, sėkmės lydimas ir atidus savo išvaizdai.

Pasak Florencijoje madą studijavusios M.Palaikytės, vyrai pirmiausia turėtų atsiriboti nuo aplinkinių skepticizmo, nebijoti savitumo ir akcentuoti aprangos kokybę. „Nėra nevyriškų spalvų – yra nevyriški vyrai. Modernus vyras yra išsilavinęs, sėkmės lydimas ir atidus savo išvaizdai. Tai tiesiog natūraliai derantys asmenybės saviinterpretacijos elementai“, – lietuvius drąsina ji.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Marija Palaikytė
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Marija Palaikytė

„Vyras nėra puošeiva tol, kol jo dėmesys išorei neviršija jo dėmesio savo vidinei kultūrai, išsilavinimui, profesiniams interesams. Lietuvos vyrai yra neįtikėtinai ambicingi ir labai imlūs. Tad viskas – tik laiko klausimas“, – pokyčiais neabejoja M.Palaikytė.

Stilistės nuomone, nors vyriškos mados pasiūla Lietuvoje ir kukli, dabartinės situacijos negalima lyginti su ta, kokia buvo prieš keletą metų. „Esame ambicingi, tad tik laiko klausimas, kada visus pasivysime ir stiliaus distancijoje“, – įsitikinusi ji.

„Mada yra neišvengiama – ji jungia žmones, o kartu kiekvienam suteikia galimybę būti savitu! Juk būti savitu nėra nuodėmė – tai ir yra tikroji siekiamybė, tad visos primestos nepagrįstai varžančios dogmos turėtų likti praeityje. Šio savaitgalio renginys „Shopping Night Out“ suteikia išskirtinę galimybę švęsti madą kartu su visa sostine! Pasinaudokime ja“, – ragino vyrų stiliaus studijos „Trend Wave“ įkūrėja.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Marija Palaikytė ir Egidijus Sidaras
Luko Balandžio / 15min nuotr./Marija Palaikytė ir Egidijus Sidaras

Naktinio apsipirkimo ir mados renginys „Shopping Night Out“ Vilniuje prasidės jau šį penktadienį, gegužės 13 d., ir nemažai dėmesio skirs būtent vyrams. Organizatoriai žada pop up tipo parduotuvę vyrams, kurioje po vienu stogu įsikurs išskirtiniai prekės ženklai, beliks užsukti į „UFF square“ sostinės senamiestyje.

Penktadienio vakarą senamiesčio parduotuvėlėse šviesos neges iki pat vidurnakčio, čia žada būti daug bruzdesio, muzikos ir įdomių pasiūlymų. O tie, kurie nespės ar negalės pasimėgauti renginio siūlomomis pramogomis ir pasiūlymais gyvai, tą galės patirti virtualiai – gegužės 13–15 dienomis įdomių pasiūlymų jie galės ieškoti prie „Shoppingh Night Out“ prisijungusiose internetinėse parduotuvėse. Jos savo išskirtiniais pasiūlymais „Shopping night Out“ svečius lepins visą savaitgalį.

​​Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„Shopping Night Out“ madų šou
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„Shopping Night Out“, 2015 m.

Daugiau informacijos apie stilingą naktinį bruzdesį, renginio programą ir ypatingus parduotuvių pasiūlymus galima rasti ČIA.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų