Maslauskai pristato naują rankų darbo avalynės kolekciją: „Šįkart ji kitokia nei įprastai“

Daugiau nei dvidešimt penkis metus avalynę kurianti ir gaminanti Maslauskų šeima kolekciją šįkart pavadino „Untitled“ (liet. „Be pavadinimo“), o joje pristatė 13 naujų avalynės modelių.
Naujausia „Mas Laus“ avalynės kolekcija rudens ir žiemos sezonui „Untitled“
Naujausia „Mas Laus“ avalynės kolekcija rudens ir žiemos sezonui „Untitled“ / Auros Skulsytės nuotr.

Kurdama šią kolekciją, Gintarė Maslauskienė susikoncentravo į tai, kaip batai bus pritaikomi kasdien, prie kokių rūbų bus nešiojami ir kokie žmonės juos avės. O kolekcijos ir batų pavadinimai turi aiškią mintį, skirtą žmonėms, kurie su jais vaikščios.

„Šią kolekciją pavadinome „Untitled“ (liet. „Be pavadinimo“), o visus batų modelius labai paprastai ir neišsiskiriančiai. Bet tikrai ne dėl to, kad naujieji modeliai ar kolekcija yra prastesnė nei ankstesnės. Šįkart visą dėmesį norime skirti asmenybėms, kurios avės įvairius naujos kolekcijos modelius ir kurs išskirtines jų istorijas. Kad ir kokia įdomi kolekcijos mintis ar batų pavadinimas bebūtų, tol, kol batai yra lentynoje, ar mūsų gamybos procese, tai yra tik batai.

Mūsų nuomone, visą prasmę ir grožį batai įgauna tada, kai juos apsiauna žmogus. Asmenybės puošia mūsų kūrinius ir to paties modelio batai gali vadintis tūkstančiais skirtingų pavadinimų, nes kiekvienos poros kelias tampa unikaliu ir vieninteliu tokiu“, – apie kolekciją pasakojo dizainerė.

Su kiekviena kolekcija vis labiau stebinančios dizainerės kūryba jau vertinama ir už Lietuvos ribų. Prieš pusantrų metų šeimai nusprendus pakeisti pavadinimą iš „Batų Namų“ į „Mas Laus“ ir tapti tarptautiniu prekiniu ženklu, Kėdainiuose gaminami batai jau keliauja po visą pasaulį. O prieš 5 metus šeimos verslą perėmusi ambicinga
jauna šeima siekia, kad jų kūryba būtų pastebėta ir įvertinta net Jungtinėse Amerikas Valstijose.

„Gintarės kūryba ir mūsų aukščiausio lygio kokybė jau vertinama net ir už Atlanto. Labai daug energijos skiriame būtent tam, kad mūsų unikalumą pastebėtų visame pasaulyje. Tai nėra paprasta, bet per šiuos pusantrų metų pavyko mūsų kurtais batais papuošti daugybės charizmatiškų klientų kojas tokiuose miestuose, kaip
Niujorkas, Los Andželas, Londonas, Briuselis ir net Doha.

Kol kas labiausiai Gintarės kūryba žavisi Jungtinių Amerikos Valstijų ir Jungtinės Karalystės klientai“ – džiaugėsi „Mas Laus“ vadovas Benas Maslauskas.

Tendencijų nesivaikanti kūrėja šįkart nusprendė pristatyti mažesnę kolekciją nei įprastai ir dar labiau susikoncentravo į kiekvieno modelio unikalumą ir kokybę.

„Būdami lėtos ir tvarios mados šalininkai, su Benu nusprendėme, kad reikia pergalvoti, ar tikrai tvaru yra kas pusmetį pristatyti po 20 ir daugiau naujų modelių. Tai yra labai sudėtinga tiek man kaip dizainerei, tiek visai gamybos komandai. Paskutinius kelerius metus tikrai dirbome virš savo galimybių ribų, tiek kūryboje, tiek gamyboje. Tad nusprendėme stabtelti ir paržiūrėti į viską iš šalies.

Auros Skulsytės nuotr./Naujausia „Mas Laus“ avalynės kolekcija rudens ir žiemos sezonui „Untitled“
Auros Skulsytės nuotr./Naujausia „Mas Laus“ avalynės kolekcija rudens ir žiemos sezonui „Untitled“

Supratome, kad tikrai reikia pokyčių. Juolab, kad puikiai žinome, jog iš visų naujai išleistų modelių žmonės dažniausiai perka tik 7–8, o kitų pagaminame tik po kelias poras. Tad didelės kolekcijos iš esmės prasilenkia su mūsų vertybėmis. Norime pagaminti tik tiek avalynės porų, kiek jų iš tikrųjų reikia klientams, priešingai nei tai daro masinės gamybos atstovai“, – pasakojo Gintarė.

Įprastai studijoje kolekcijas fotografuojantys kūrėjai šįkart nusprendė perkelti fotosesiją į miestą ir batus fotografuoti jų naudojimo situacijose.

Auros Skulsytės nuotr./Naujausia „Mas Laus“ avalynės kolekcija rudens ir žiemos sezonui „Untitled“
Auros Skulsytės nuotr./Naujausia „Mas Laus“ avalynės kolekcija rudens ir žiemos sezonui „Untitled“

„Norėjome šią kolekcija pristatyti taip, kad žmonės galėtų įsivaizduoti, kaip avėdami mūsų batais atrodys kasdien einantys mieste pakeliui į darbą ar savaitgalį išėję pasivaikščioti. Tad visus kadrus stengiamės gaudyti natūraliai keliaudami su komanda po miestą. Rezultatus paliksime vertinti klientams, bet manome, kad jiems ši mintis tikrai turėtų patikti“, – apie fotosesijos užkulisius pasakojo Benas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis