Batsiuvių šeima išleido daugiau nei 15 kolekcijų per 25 metus būdami „Batų Namai“, bet pagaliau pasiryžo tapti tarptautiniu prekių ženklu ir įgyvendinti didžiausią šeimos svajonę – sulaukti pasaulinio pripažinimo, arba kaip sakė šeimos verslo įkūrėjas, a. a. Žanas, „noriu, kad mūsų batais pasipuošę žmonės vaikščiotų visose gražiausiose pasaulio gatvėse!“
Būtent dėl šios priežasties naujoji kolekcija pavadinta „Įkvėpimas“, o batų modeliai – pagal tai, kas įkvepia kurti bei siekti svajonių – architektūra, gamta, meilė, aistra…
Nors vieną įkvėpimo šaltinį išskirti sunku, nes jų yra daug, pats didžiausias įkvėpimas dizainerei Gintarei Maslauskienei yra muzika.
„Kurdama modelius šiai kolekcijai klausiausi ne tik savo širdies, bet ir muzikos, tapusios pagrindiniu įkvėpimo šaltiniu. Dažniausiai mano dienos buvo pripildytos roko, tad tai ir atsispindi kone visuose darbuose. Bet muzika nėra vienintelis mano įkvėpimo šaltinis.
Manau, kad įkvėpimą rasti galima daugybėje kasdieniškų dalykų. Beveik visada po kolekcijos pristatymo sulaukiu klausimų, kas mane įkvepia, kur semiuosi savo idėjų ir niekada neturiu vieno paprasto atsakymo, nes manau, kad visi menininkai, dizaineriai ar bet kuris kūrybingas žmogus randa įkvėpimą daugybėje dalykų bei veiklų.
Net praeivis gatvėje ar bendravimas bei buvimas kartu su šeima ir artimais draugais gali tapti įkvėpimo šaltiniu. Todėl šios kolekcijos modelius pavadinome įvairiausiais įkvėpimo šaltiniais“, – sakė Gintarė.
Nauja G.Maslauskienės sukurta kolekciją dar labiau pabrėžia tai, kad „Mas Laus“ yra tvarios ir lėtos mados kūrėjai, tad tendencijų nesivaiko.
Drąsus dizainas, įvairios spalvos bei raštai jau tapo vizitine prekių ženklo kūrybos kortele.
„Tendencijos yra per daug laikinos tvariai madai. Kai kuriu batus, visų pirma bandau atkreipti dėmesį į patogumą – kad būtų lengva įauti koją, patogu vaikščioti, kad išėjus į miestą su savimi nereikėtų neštis ir vėliau persiauti patogesnių batų. Visada ieškau tobulo balanso tarp unikalaus dizaino ir patogumo bei kokybės.
Tikime, kad žmonės vis labiau atsigręžia į tvarumą ir vertina tai, ką mes darome“, – sako dizainerė Gintarė.
Drąsus dizainas, įvairios spalvos bei raštai jau tapo vizitine prekių ženklo kūrybos kortele, tad su kiekviena kolekcija stengiamasi vis labiau tai pabrėžti ir pateikti vis įdomesnių modelių bei sprendimų.
„Gintarės kūryba su kiekviena kolekcija mus pakelia vis į naują lygį, jos unikalūs dizainais bei reiklumas su kiekviena kolekcija auga, tad žinome, kad mūsų kūryba, bei jos balansas su kokybe ir patogumu yra aukščiausio lygio. Todėl tikime, kad tik laiko klausimas, kada tai įvertins viso pasaulio žmonės.
Maksimalizmas yra įskiepytas mūsų šeimoje, visada patys sau keliame tik aukščiausius standartus tiek gyvenime tiek darbe. Esu įsitikinęs, kad tai atsispindi mūsų darbuose. Gintarės kūryba bei gamybos komandos sugebėjimas išpildyti jos idėjas mus veda pirmyn labai dideliu greičiu. Tai kas anksčiau iš Gintarės eskizo atrodė neįmanoma, dabar kuo puikiausiai išpildoma ir su kiekviena kolekcija išmokstame kažko naujo“ – sakė „Mas Laus“ vadovas Benas Maslauskas.