„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Max Mara“ apie savo naujausią kolekciją: drabužis turi leisti moteriai spindėti

Ketvirtadienį Milane pristatyta naujausia – 2019–2020 m. rudens ir žiemos sezono – mados namų „Max Mara“ kolekcija, kalbanti apie prabangos politiką.
„Max Mara“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai
„Max Mara“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai / „Max Mara“ nuotr.

„Man patinka prabanga. Ji niekada manęs negąsdino“, – yra sakiusi legendinė manekenė ir daugkartinis „Max Mara“ mados namų veidas Linda Evangelista. Tiesa, daugeliui žmonių prabanga gali būti sudėtinga tema – ypač šiandien, kai diskusijos apie madą ir feminizmą neretai nustumia prabangą į pokalbio užribį. Šiuo metu bendras diskursas sukasi apie madą, kuri moteriai suteikia daugiau vidinės stiprybės, bet kaip iš tiesų tai veikia?

Prabanga yra būtent tas magiškas ingredientas, kuris įvaizdžiui gali suteikti ypatingų galių.

Mados namai pranešime žiniasklaidai sako, kad drabužis turi leisti moteriai spindėti. Prabanga (nebūtinai susieta su kaina, labiau – su elegancija) yra būtent tas magiškas ingredientas, kuris įvaizdžiui gali suteikti ypatingų galių. Prabanga yra net daugiau nei mada – ji į priekį iškelia moters asmenybę. Tam pritaria ir tokios modernios mąstytojos kaip Filadelfijos menų universiteto profesorė Camille Paglia: „Aprangos taisyklės ir konvencijos labiau žaloja vyrus, o ne moteris.“

Šių mados namų moteris puikiai supranta prabangos taisykles ir pritaiko jas savo naudai: taip ji tampa aštresnė, išmintingesnė, intriguojanti. Prekių ženklo prabangą nesunku išversti į drabužio kalbą: siluetai pasižymi stipria pečių linija, yra kiek erdvesni, griežtesni, moterį tarsi kilsteli. Sijonų kirpimas šiek tiek primena vyriškas kelnes – jie vos siekia kelius arba liečia kulkšnis – ir juos idealu segėti derinant su įspūdingais ilgaauliais ir polo stiliaus megztiniais.

Svarbiausios kolekcijos medžiagos – alpakos ir kupranugario vilna, kašmyras ir oda, tvidas, zebro ir krokodilo odų imitacijos. Naują įvaizdį gauna didelės pūkinės striukės, pašiltintos kupranugario vilna. Esminės spalvos – smėlio, juoda, balta ir tamsintos odos, visą kolekciją puošia archyviniai mados namų raštai. Darbo garderobą papildo klasikinės liemenės, švarkai ir uniformos elementų turintys sijonai su gausybe užtrauktukų bei patogių kišenių.

Kolekcijos įkvėpimo lentoje – gausu dešimtojo XX a. dešimtmečio kadrų, kuriuose garsūs supermodeliai žingsniavo mados namų podiumu. Tos nuotraukos spinduliuoja džiaugsmą ir optimizmą – įvaizdžiai atrodo herojiškai, vienspalvė tematika kelia šypseną ir pasitikėjimą savimi. Klasikinis „teddy“ paltas, nudažytas ryškia mėlyna ar geltona spalva? Kodėl gi ne? Juk kiekvienai žiemai reikia ryškių akimirkų, kai viskas aplink taip pilka.

Pristatymo erdve tapo garsusis Milano Bocconi universitetas – tai pasaulinio lygio institucija, kurios absolventai tampa ryškiausiais savo sričių lyderiais ir pusė jų yra moterys. Amerikiečių rašytoja Roxane Gay yra sakiusi, kad „apsirengti kaip moteriai reiškia dėvėti tai, ką moteris paverčia savo įrankiu tikslui pasiekti“.

Mados namai šį pasakymą įprasmina dar aiškiau – ant podiumo pristatytas kostiumas suteiks daugiau pasitikėjimo savimi ir drąsos, suknelė padės įveikti tas akimirkas, kai nesinorės niekur eiti, o paltas taps talismanu, padedančiu nugalėti svarbiuose susitikimuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs