Kolekcijoje, kurioje susijungia kūrybinio tvarumo ir lėtos mados idėjos, dominuoja miesto ir gatvės stiliaus siluetai: unisex marškinėliai, vientisi moteriški maudymosi kostiumėliai ir aksesuarai – šalikai, skarelės, drobiniai krepšiai.
„Akvilė Les x PAOM“ kolekcija atskleidžia nerūpestingą ir margą, miesto vaikystės įkvėptą stilių.
Niujorke įsikūrusi PAOM („Print All Over Me“) kompanija yra pristačiusi bendras kolekcijas su tokiais žymiais prekės ženklais, kaip animacijos tinklo „Cartoon Network“ serijos „Powerpuff Girls“, „The New York Times“, ir „Grindr“, o jų drabužiais puošėsi ne vienas populiariosios kultūros atstovas, tarp jų – ir JAV dainininkė Katy Perry.
„Akvilė Les x PAOM“ kolekcijoje gausu žaismingų ženklų. Lūpų dažais tapytos bitės, karūnos, saldainių lazdelės, gėlių ir akių motyvai simboliškai iliustruoja tokias pamatines vertybes kaip bendrystė, išmintis, pasitikėjimas, viltis, ir džiaugsmas.
Menininkę, sulaukusią pasaulinio dėmesio dėl tapybos pasibaigusio galiojimo lūpų dažais, sukurti kolekciją įkvėpė po pandemijos į gera pasikeisiančio pasaulio idėja ir optimistiškas žvilgsnis į ateitį.
Spalvų paletėje dominuoja rausvi, tamsiai raudoni, bordo ir slyvų atspalviai, derinami su baltais bei aukso tonais.
Londone gyvenanti Akvilė Les (Akvilė Lesauskaitė) – šiuolaikinė menininkė ir iliustratorė, tapanti lūpų dažais bei kita mišria technika. Menininkė savo kūryboje naudoja pasibaigusio galiojimo lūpų dažus ir skatina visuomenę kūrybiškai pažvelgti į aplinkosaugą ir tvarumą.
A.Les gilinasi į mados, stiliaus, ir moterų gyvenimo temas. Akvilės kūrybos procesui įtaką daro moderni estetika, populiarioji kultūra ir jos patirtis mados ir interjero industrijoje.
Tarp Akvilės klientų – žinomi pasauliniai prekių ženklai, tokie kaip „Moët & Chandon“, „Magnum“ ledai, prabangieji „Selfridges & Co“, „Kiko Milano“ kosmetika, „Lipton“, „Philips“ ir kiti.