Milane pristatyta „Moschino“ kolekcija nukėlė į Marijos Antuanetės laikus

Mados namų „Moschino“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcija buvo pristatyta Milane, tačiau, kaip rašo Nypost.com, kūrybos vadovo Jeremy Scotto mintyse veikiausiai buvo Paryžius. Kodėl? Nes modeliai akivaizdžiai nukėlė į XVIII a. Prancūziją, kai šaliai vadovavo karalienė Marija Antuanetė.
„Moschino“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai
„Moschino“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai / Vida Press nuotr.

Veidrodiniu „Moschino“ podiumu Milane žengė modelių žvaigždynas: Irina Shayk, Kaia Gerber, Gigi ir Bella Hadid ir kitos, pasipuošusios žaviomis trumpomis pūstais sijonais suknelėmis, aukštomis šukuosenomis ir kelius dengiančiais suvarstytais aukštakulniais batais.

Vida Press nuotr./„Moschino“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcija: Kaia Gerber
Vida Press nuotr./„Moschino“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcija: Kaia Gerber

Žinoma, XVIII a. menantį stilių dizaineris J.Scottas pagardino savo mėgstamais prieskoniais – odiniais švarkeliais ir prie visa ko derančiais aksesuarais.

Be šių įspūdingų kūrinių, J.Scottas sukūrė ir tikrąja to žodžio prasme vadinamų suknelių-tortų, nusėtų tarsi tikrais cukriniais ornamentais ir rožėmis.

Vida Press nuotr./„Moschino“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
Vida Press nuotr./„Moschino“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis

Jei šiandien Marija Antuanetė šeimininkautų Versalyje, turėtų puikią progą ne tik ištaigingomis suknelėmis puoštis, bet ir įsisprausti į džinsus, prie kurių derintų margą ar vienspalvę triko palaidinę, puoštą pūstomis rankovėmis ir kaspinais arba raukiniais.

Vida Press nuotr./„Moschino“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
Vida Press nuotr./„Moschino“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis